Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePreč od cely introverta
Autor
gabi tá istá
zachytím slabé ťukanie o blízkosť
obchádzam puzdro
vraciam klop klop klop
tajomný
len každé tretie vpustí dnu
naliehať nemá zmysel
nevidno jedinú trhlinu
na koľko skokov nepočuť úzkosť
skúšam útekom
11 názorů
aleš-novák
24. 05. 20181995? to byl pravěk...:o) dva roky před písmáckým letopočtem...:o)
kdybys jela do Prahy, dej vědět, sejdeme se u Myšáka...:o)
gabi tá istá
24. 05. 2018ja viem, v ktorej kaviarni pobýváš, počkaj, až raz prídem do Prahy! naposledy som tam bola v roku 1995, to som ešte netušila o tvojej existencii
aleš-novák
24. 05. 2018vy mě ještě neznáte...ale až mě poznáte...:o) introvert rojko. to je dobrá kombinace...:o)
gabi tá istá
24. 05. 2018obaja ste krásni, každý po svojom
gabi tá istá
24. 05. 2018agátka, vďaka, že si sa podelila!
aleši, vy teda prekvapujete! agátka rojko, aleš introvert :)
aleš-novák
24. 05. 2018taky jsem introvert...:o)
jj, s introvertem jsem žila pět let, s extrovertem dvacet pět...obojí mě obohatilo hihi ... ten introvert třeba tři dny nemluvil a člověk netušil proč... tedy já tušila, protože jsem asi zlobila :)) extrovert mi zase vyblinkal všechno, i to co jsem nechtěla ani tušit... to si nevybereš :))
dnes se úspěšně vyhýbám oběma.. jen mi osud nadělil syna-introverta.. před tím neuteču... tak dělám klop klop klop a občas uteču :))
dneska jsi mě moc potěšila
gabi tá istá
23. 05. 2018pekne veršuješ, Karol
klepej, Lubošu, klepej, pochvalné klepání já ráda :)
Že vítězem je ten, jenž nedobytný má lásky hrad ? Snaživce nasycená tpělivost opustí, když přestane mít hlad.
Ten pěkný ironický zavěr se Ti povedl. Usmívám se.