Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seUž sa nebojím
Autor
gabi tá istá
most cez rieku žiadny betón
udupaná hlina nie na šírku
len dĺžku chodidla
miesto zábradlia plot z pletiva
rúčkujem
kladiem nohu pred nohu
mám obavy
nepozerám dole ani späť
pred očami cieľ
za vodou je ďalej
než sa zdalo
som tam!
po prvýkrát v bezpečí skôr
ako ma strach prebudil
14 názorů
gabi tá istá
20. 06. 2018tiež lietam a skáčem, okienkom som ešte neliezla, dám vedieť, či sa zadarí :)
Já mám tu výhodu, že mám křídla nebo že skáču minimálně deset metrů do dálky a divím se, že jiným to nejde :-))) Občas ale neprolezu okýnkem, kterým prolezou i tlusťoši...***
Klidně, Gábi, bych si tipnul, že jsme si ještě blíž. Někdy tomu tak bývá, že lidem startují ze srdcí virtuální tryskáče.
gabi tá istá
18. 06. 2018pozri, ako sme sa ťukli, Karol - 12.09, iba sekundy nás oddelili :)
... Za vodou je ďalej než se zdalo. Hmm. Pěkné. Už několikrát jsem se zřítil z lávky do proudu dne. Ten můj lekavec budík když vykřikne a ručičkama mě postrčí...
Tos měla štěstí. Velká výjimka. Já nepamatuju, že by se mi něčeho ve snu podařilo dosáhnout. Každý pokus - marnost nad marnost.
gabi tá istá
18. 06. 2018že asi...všetci to tu vedia, len ona o tom pochybuje :))))
nebi ma agátka, já už budu hodnáááá
já si občas v tom strachu uvědomím, že spím.. a poddám se tomu, je to tak osvobozující a většinou to dopadne dobře, budím se spokojená... což je divný, asi jsem cvok :)))
gabi tá istá
18. 06. 2018svatá pravda, Luboši, pozdravujem všetkých
Takto jsme v Kyrgyzstánu přecházeli klády přes rozbouřené řeky v horách. To ani ty mnostiky nebyly...chicht..ALE LEZLI JSEM PO ČTYŘECH!!!I to je řešení ...chicht...Můj nejmladší, byl tam se mnou, náp nejdříve též ovšem na čtyřech popřenášel batohy...A ta úleva, když jsem udítili pevný břeh...TAKTO NA ČTYŘECH LOZÍM VŽDY V pOBYTU VE TMĚ...a ta úleva, když cítím rukama záchod, či stůl atd...hOLT JSEM BYLI MILIONY LET NA ČTYŘECH...CHCIHT..
aleš-novák
18. 06. 2018adrenalinová dovolená...? :o)