Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKtorý je dnes na rade
Autor
gabi tá istá
staručkí ľudia
ako lístie koncom septembra
farebná jeseň hreje mladších
oni sa chvejú v obave
ktorý z nich pôjde prvý
susedné listy vidia padať
jeden za druhým
kruh priateľov čoraz užší
spomínať dávne časy
nebude s kým
čo bolo včera zabudli
pochmúrne sny iba o vetre
ak zaduje mocnejšie
kto príde na rad ďalší
neistí plachí bezradní
je lepšie mať to za sebou
či zostať sám
posledný
15 názorů
gabi tá istá
03. 08. 2018zdravím ťa, Kájo
gabi tá istá
03. 08. 2018strrrrrrrašne - som povedala, ale nie je to také strašné, usmievam sa, pán zamračený :)
Jak to v tom textu bylo přesně: roztopa školná, čajový klúč(?). Půlce slov tam vůbec nerozumim! Mračím se. Koukni jak strrrašně, dal jsem si fotku do profilu. Řekni Strrrašně, Slovenko. Ech, Vy!:))
gabi tá istá
03. 08. 2018máš dne nejakú roztopašnú náladu, Péťo
já umím aj zmazané komentáre prečítať :)
gabi tá istá
03. 08. 2018áno, Ľuboš, pravdu máš
hanba? tomu nerozumiem, prečo hanba? skôr smútok, nie? s ostatným súhlas, moja mama tiež bočí od starších, akoby staroba bola nákazlivá :)
mND má dnes nejakú roztopašnú náladu :)
Zrušit tema, předělat název: Tak ktorý jde dnes na rande
nie je hanba byť posledným...aj pri odchode...spomínať sa dá aj s mladšími a vôbec...zisťujem, že medzi rovnako starými mám najmenej kamarátov...ešte dlho to nechcem mať za sebou:)
Když píšu sem, znamená to, že nepíšu jinde. Tím trpí moje porno-filosofický pohádky a... Přitom svět na ně úpěnlivě čeká! Nevím nevím, jestli děláš dobře;). Ale máš potenciál se odvinit, to vím jakbysmet. Jinými slovy - věř na podzim. Neni krajů voňavějších. Přesvědčím tě.
gabi tá istá
03. 08. 2018pozerám, že som ťa dnes rozrozprávala, nebýva to často :)
No tys mě dneska po ránu rozmázla. Najednou je toho všeho moc. Myslel jsem si třeba, že jsem vyrovnán s odchodem Fedora Freša, ale... neni to pravda.
Podzim. Výlet. Slovensko. Žltý pes. Bude tak.
Podle mě za to může zpěvnost slovenštiny, za všechno to... Hele, já si ten text přečtu, ale zatím mě stačil odrovnat jen nadpis. Elán, půlka osmdesátejch let. Něco tu zavonělo. Jako tenkrát třeba, když jsme prvně s Ďurindou, byť každý sám, tak sám, šel svojym mestom a...