Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDětský nápad
Autor
Danny
15 názorů
Přijde mi to plytké. Navíc nápad, že se o současnosti mluví jako o zapomenuté minulosti, byl použit už vícekrát.
Tak to to vyšlo krásně, s tou P.CH. Těší mě takové náhody. Svědčí o tom, že někdy se text rozvine bez vědomí autora :-)
Námětem se mi to líbí. V Úvodním rozhovoru shledávám jakousi logickou nesrovnalost: Kdo si tu písničku koupil a kdo by ji pak měl komu dáť se neshoduje. A líbí se mi i závěr, v němž je současnost zařazována do "říše dějepisu". Jen by se mi to celé líbilo trochu rozvést; ne o moc, tak o půlstránku, stránku... P.S. To loupání perníčku, připomenuté jmény Jeníček (Honzík) a Mařenka, napadlo jen mne, nebo je to autorův záměr, tvořící podtext téhle povídky?
Dovolil jsem si nakouknout na díla a jsem tuhej! Futuristická povídka nominaci určitě zaslouží.
Oskar Koblížek
20. 09. 2018Zatímco mě se děti ptaly "...a vy jste neměli internet?", tak tyhle se budou ptát co to bylo. No to jsou mi vyhlídky. :o)
chci se vrátit do dvacátého století... nebo ještě dál, tahle data... teď mám džordže...