Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýstava obrázků STŘEDOHOŘSKÁ ROMANCE
Autor
vesuvanka
Srdečně zvu všechny návštěvníky Prahy na výstavu svých obrázků Českého středohoří, nazvanou STŘEDOHOŘSKÁ ROMANCE, která se koná v kočičí kavárně Kočkafé Freya v Praze 3 na Žižkově, Bořivojova 43. Je to poblíž televizní věže. Výstava potrvá do konce listopadu 2018.
Kavárna je otevřena každý den od 11 do 20 hod. kromě svátků.
pic 182.jpeg“>
29 názorů
Mílo, děkuji za shlédnutí výstavy i za gratulaci. Mám velkou radost že se Ti v Kočkafé líbilo, kočičáci jsou úžasní :-)))
Gratuluji, obrázky byly nádherné , celá kavárna s kočičáky příjemná, moc se mi tam líbilo. Moc děkuji..
kouzelná_květinka
08. 10. 2018držím pěstičky Jani ať je velmi úspěšná!
Evi, děkuji za gratulaci i za palce :-))). Bývala jsem akční, teď už bohužel tolik ne.
Blahoželám, i keď oneskorene! Teším sa, a držím palce, si šiková a akčná :)
fialko, děkuji za návštěvu Kočkafé a výstavy :-))) Moc mě těší, že to byl pro Tebe hezký zážitek a že jsi se tam cítila jako doma . I já mám Kočkafé moc ráda.
Tvé obrázky v příjemném prostředí kavárny jsou moc hezkým zážitkem.
Cítila jsem se jako doma :-))) Děkuji.
Musaši, děkuji Ti za zastavení a milé přání :-))) Tvůj zájem mě potěšil :-)))
Škoda ,že se na tvou výstavu nemohu přijet podívat ,ale zároveň jsem rád ,že si tvoje obrázky mohu prohlédnou tady na Písmák.. Moc ti přeju ,at´se celá akce vydaří..
Milá Narriel, děkuji Ti za zastavení, milé přání i za zájem, který mě moc těší :-)))
Milá Vesuvanko, srdečně přeju ať se výstava vydaří, a moc ráda se zajdu na Tvé akvarely podívat. Mám to za rohem a ostatně už dlouho si slibuju, že kočkavárnu Freya musím navštívit - a Tvá výstava je motivací, které nejde odolat, i kdyby byl býval jeden chtěl... A jako že nechce :).
Jano, co bych za to dala,kdybych se i já s tebou mohla sejít. Dám vědět kdy.R
Marku, Inko a Růženko, děkuji za zastavení i zájem, který mě těší :-))).
Inko, v Kočkafé bychom se mohly sejít - dej mi prosím vědět, až budeš mít cestu do Prahy, abych na posezení zarezervovala stolek, protože někdy tam bývá hodně lidí (zejména o víkendech). Žižkov mám také moc ráda, dětství jsem prožívala v blízkosti nákladového nádraží a dva roky jsem chodila do školy na Pražačku.
Jani, jsem ráda, že vystavuješ.... a navíc to pro mě, až zase přijedu do Prahy, nebude daleko, ale v mých oblíbených končinách. Těším se. Býváš tam často - ráda bych osobní setkání :-) Držím palce ...
Uvidím, jak budu stíhat - Tvé obrazy mají náladu a pohled na ně uklidňuje...
Petře, děkuji za zastavení :-)))
Romane, děkuji za zájem i gratulaci :-)))
fialko, děkuji za blahopřání a předem i za návštěvu Kočkafé :-)))
Diano, díky moc :-))). Moje obrázky bohužel krásu Středohoří nevystihnou tak dobře, jak by si tato krajina zasluhovala, jsem jen amatér, ale snažím se ji propagovat.
Blahopřeji k výstavě. Ve středu jedu do Prahy navštívit tetu,
ráda přijdu :-)