Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodzim - čas pouštění draků -
Autor
Nami 99
Pouštěli jsme s vnučkou draky. Její lítal krásně vysoko, provázek měla vymotaný až úplně na konec, ale můj se vždycky vznesl jenom trochu a hned spadl a zapíchl se špičkou do pole. Adélka se pomalu přiblížila ke mně, (neustále hrdě sledovala svého draka vysoko na obloze) aby mi poradila. "Dědo, přivaž si na vocas nějaký závaží."
Tak jsem to udělal a pomohlo to.
23 názorů
Já mám o dobývání hradů hluboké znalosti. Získala jsem je studiem díla Mijamoty Musašiho " Kniha pěti kruhů".
To mi připomíná středověké katapulty a dobývání hradů. Ve středověku bychom mohli podat zlepšovák. Škoda, že už není středověk.
Umbratica - děkuji moc za tipa i milý komentář. Do 30kg asi raděj nepůjdu.
Tuhle metodu používají někteří idničtí asketové. Vážou si tam závaží - kameny těžké až 30 kg a nakonec nejen ovládnou magické síly v sobě,ale taky jim to pomůže v tom, že mají od sexu mají pak už nadobro pokoj.
A moje vnučky mi neporadí - mluví totiž anglicky a jsou daleko. A tak nepouštím draky. Škoda. Tvé dílko je takové úsměvné pohlazení po duši. :-) /**
aleš-novák
23. 09. 2018vnučka je dobře připravená na život...