Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte senáčrt informačnej vojny - ročník ´82
Autor
Aššurballit
17 názorů
saggitarine
05. 11. 2018Aššurballit
02. 11. 2018sagg: takze bratislava je predbezne dohodnuta na 24.11. - je to sobota. a malo by to byvt v elektricke na trnavskom. -- podrobnosti budu.
Aššurballit
19. 10. 2018black: dik. --- uvidime. -- inak mna prave pozy celkom bavia.
Aššurballit
19. 10. 2018pradlo: jo. tez na tom nejsi ovela lepsie.
jaza: behanie je nuda. navyse clovek pritom musi mat mp3ku alebo aspon nieco modernejsie so sluchadlami na pustanie hudby. a to ja nemam
mne sa paci ta uprimnost vypovede. a skoro vzdy sa pri tvojej tvorbe aj zasmejem. napr. prvy usmev bol pri marike: "nemať predsudky voči ľuďom s podobnými názormi" a potom pri tomto som uz sla do rehotu: "horšie ako fašizmus sú už len cyklisti a slovenský standup" :-))) musim dat tip, aj keby sa mi nahodou nieco nepacilo :-)) * inak toto asi pochopia len ludia, co ziju tuto dobu a som rada, ze to niekto zaznamenva sposobom, aky si zvolil ty. vnimam to ako vseobecny vysmech pretvarky a pozy.
Aššurballit
12. 10. 2018ne
Aššurballit
12. 10. 2018ne
Aššurballit
11. 10. 2018s ivonou dokoncujeme manzelsku poeziu. knizka uz je na poslednej korekture. potom by mala ist do tlace. takze nieco v bratislave by sme radi zorganizovali.
okrem toho ivona chysta aj samostatnu zbierku ktora ak pojde vsetko podla predpokladov by tiez mala vyjst tento rok. a kedze vychadza v braku. tak myslim ze ona bude v ba aj sama na nakej akcii ci akciach:)
saggitarine
11. 10. 2018Aššurballit
11. 10. 2018duseka mi znie ok. ale nejsom si isty. preklep opravim