Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte serekonstrukce
Autor
atkij
výměna oken -
za křídly okenic prach
a netopýři
zkřížené nohy -
pohupují se za oknem
v kouřové cloně
10 názorů
vezmu to račím směrem:)
Yane, u haiku se snažím zapisovat převážné "to viděné":)
Ty vidíš starou budouvu a zavřené okenice, já starou, napůl kamennou, budovu před rekonstrukcí s fixně rozevřenými okenicemi. Snad dojde i na delší pojednání, které si nosím v hlavě:)
Norsko1, díky, asistovali i ochránci, pokud mohu Tvou poznámku brát vážně:) A já tedy beru:)
Musaši, qíčalko, díky moc:)
Radovane, jj, Pepíček baví napříč věkem, asi:)
Kočkodánku, já zírám a děsím se, takové horory:))
Jitko,
pokud přemýšlím o prvním, přijde mi, že pokud vyměňují okna, tak nebudou prach a netopýři vidět za "křídly okenic", protože tam nutně nebudou. Přijde mi, že za křídly okenic můžou být prach a netopýři jen v případě, že okenice budou zavřené.
Jinak zbytek se mi líbí (dávám tip) Ahoj Y.
Radovan Jiří Voříšek
08. 11. 2018co to visí za ptáka
to je netopýr Pepíčku
a visí za drábky*
* a ne za ptáka
Díky moc, doplněný vykřičník a poslední přidala více zamýšlené přítomnosti:)
První se mi moc líbí, druhé - za opatrně bych přidala vykřičník, třetí- žádná změna mne nenapadá:-), čtvrté - prosvítají za oknem kouřovou clonou:-), páté- spíš vtipná miniaturka...ale jen můj názor...