Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSlovníček 31
Autor
Nami 99
Formulář - pilot formule 1
Meniskus - ochutnej meníčko
Očistec - umývárna
Piškoty - zapisuj kóty
Pičo - poštovní identifikační číslo.( Podobně jako ičo nebo dičo).
Silnice - žena, která hodně posiluje
Slejzák - muž, slézající ze ženy
Stěhovaví ptáci - přirození nevěrných manželů
Supdodavatel - sup, kerý slouží jako poštovní holub
Terapie - Terezka se dala na chlast
Trampolína - vyčítá pan Tramp lenost svojí partnerce
Trojčlenka - sex ve třech
Ušlapaná - pánovi ušla nafukovací panna
Vypláznout si - někam si vyjít (u hadů)
20 názorů
Dodola - děkuji moc.
To je asi když si chce někdo poznamenat nějaké (třeba zvlášť vydařené ) číslo.
Kočkodan - děkuji moc. Nooo, úplně původně, jsem si maloval nebíčko, ale to asi nedopadne.
Kolobajda - děkuji moc. V poslední době, jsem měl nervy v kýblu. Ale, protože jsem potřeboval kýbl na ořechy, tak jsem je vylil.
Též stěhovaví ptáci a ušlapaná jsou skfjelí... to bude asi těmi vlašáky - v kýblu... ; -)) /***
aleši. Samozřejmě myslím kbelík ořechů. I když kbelík obsahuje železo. Tak kdo ví?
aleš-novák
10. 11. 2018Kbelík rozhodně nejez ...:o)
Andělka1 - děkuji moc.
A kdo si hraje nezlobí. A přeji nám oběma, aby jsme to měli tak jak píšeš. Já, protože jsem mladý už dlouho, kvůli tomu jím každý den pět vlašských ořechů. Někteří tvrdí, že bych musel sežrat denně aspoň kbelík, abych byl vůbec normální a potom teprve něco navíc pro zdraví. Děkuji a přeji hezký den.
Fakt bezva. Kdo si hraje - ten se dožije sta let určitě...bez demence a ve zdraví.