Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte ses ejhle
Autor
atkij
a ejhle zajíc
pudl za ním houštinou -
v srsti nese les
17 názorů
Jak jsem psala výše, moc se mi to líbí...jehličí byl záblesk - slabikový a k haiku /podle mne/ víc padnoucí...kdyby dílko neslo označení miniatura, vůbec bych o "náhradním" slůvku nepřemýšlela, Danny:-)
Vyčesejme tedy jehličí ze psí srsti a nechejme mu v ní / třeba i zlomkový/ les...
aleš-novák
30. 12. 2018probudil se lovecký pud(l)...
Pravda, říká se překročit svůj stín, překročit svůj Rubicon, bude však vpravdě roztětím uzlu gordického, kterak překročit psí puch!
S dovolením doplním svůj vjem k porovnání:
v srsti jehličí určitě dobře zní. Jmenovitě u pudla však asi nejde dost dobře zužitkovat i (lákavě) nabízející se přídatnou představu třebááás, třebáás u hrubosrstého jezevčíka kapénkami natužených bodlin srsti. Jistě to nevím, ale pudl spíš dorazí s řádně slepenými chuchvalci, nedorazí? Zkrátka celý zakudlený.
v srsti nese les, tam každičký, kdo kdy prolezl nějakou houštinou, ihned doslova vidí ten obrovský rozdíl v nabízené paletě možných kožíškových úlovků. Zkrátka les je les, tam je toho Mnoho.
Nu, a k uzřenému v piktogramech nenazvaného - Ty víš, atkijko, že se dělím o radost z hračky, kterous mi půjčila. Cílem cest nechť cesty jsou, má maličkost nemá v úmyslu tě vést, baví ji stopovat.
CarverIsBack2
30. 12. 2018Karpatský knihomoľ
30. 12. 2018páči sa mi tak ako je
Celkom podarené, najmä obsahovo.Musím sa priznať, že sa mi oveľa viac páčilo Gorine uzemnenie- v srsti jehličí
jednak najmä spomínanému uzemneniu a jednak kvôli istej zvukomalebnosti...tie dlhé hlásky tam robia svoje
/ dokonca som sa pristihla pri nutkaní, to ejhle....čítať ako éjha /
obsahovo určite fajn
To je fajn...jen bych lesní metaforu nějak uzemnila - např. v srsti jehličí:-))
S donáškovou službou jsem navýsost spokojena.
U prvních dvou jsem si po svém domýšlela, že u závorkami obalené hvězdičky jde třeba o grafický odkaz na zamýšlenou zimní sérii.. :)