Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seDobrá rada nad zlato.
Autor
Nami 99
Manželka si s kolegyní v práci povídala o dětech. Přišla řeč i na to, že se má malým chlapcům stahovat kůžička.
"Jé, to já jsem našemu Honzíkovi nikdy nedělala, ani jsem o tom neslyšela." Řekla trošku překvapená paní.
"Tak to s tím co nejdřív zčněte, ať pak nemá s pindíkem nějaké problémy." Radila v dobrém úmyslu manželka.
"No víte,....... když já nevím."
"Co nevíte, vůbec se toho nebojte. Stáhnete kůžičku, opláchnete piňďu, namažete tou dětskou mastičkou a dáte kůžičku zpátky. Nic na tom není."
"Když já opravdu nevím. Vono mu už bude čtrnáct"
Na současný Honzíkův věk jenom prostě nepřišla řeč.
20 názorů
gabi - děkuji moc.
Jo, a Ilona z osmičky, ta byla tak vyvinutá, že vždycky, když měli běh, tak si na startu svoje taky (asi osmičky) dávala do podpaží.
Se mnou chodi do třidy Zdenek z Damníkova a ten byl tak hodně vyvynutej, že měl zakázanej tělocvik.
Andělka1 - děkuji moc.
Neubírá mu to na cti
a taky ho to těší,
protože už od dvanácti,
si problém sám řeší.
Kočkodan- děkuji moc.
Asi jo, ale už to bude dlouho. A jestli ne, tak už s tím nic nenaděláš, protože čas nedohoníš.
aleš-novák
01. 02. 2019proč se všichni bojí Deža z 1.B? protože má tátu v 8.C...
R. L. děkuji moc.
To jsi mi připomněl, jak v šesté třídě sedí v jedé lavici blondýnka a brunetka.
Která z nich má větší prsa?
Samozřejmě blondýna, protože jí je už patnáct roků.
agátko - děkuji moc.
Já bych asi navrhoval,
nezačínat raději.
Honza by se dožadoval,
čištěního častěji.
aleši - děkuji moc.
Chudák paní, z neznalosti
ošidila hygienu.
Co Honzou teď v dospělosti?
Těžká rada pro ženu.
aleš-novák
01. 02. 2019myslím, že by se mu to líbilo.