Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seIgor
Autor
Nami 99
Také se někdy stalo, že úplně nepochopil, co mu druhý říká. Ne, že by nebyl dost inteligentní, ale kvůli jazykové bariéře.
Jednou měl nějaké zdravotní potíže a doktor mu předepsal léky. Po svačině vyndal ze skříňky krabičku a se slovy : "Podívej se, nejsou to blbci ? Kdo má toto spolknout ?" Si na prkýnku nakrájel čípek na tři menší kousky.
26 názorů
Lád´o ,
pár lidí mě tady rozhořčeně kritizovalo za to , že jsem jako kritik strhal spolu se Zdendou všechny soutěžní básně a sám se soutěže neúčastním . Jsem prý zbabělec . To se mě dost dotklo , takže jsem napsal soutěžní báseň aspoň dodatečně . Jsi myslím velmi upřímný , tak mi klidně napiš pod tu básničku , co si o ní myslíš . Za tip ti děkuji , ale třeba to byl tip s výhradami .
I když po uzávěrce Gořiny soutěže , zveřejnil jsem dnes svou postsoutěžní básničku " Papír a kámen " a určitě mě bude zajímat tvůj seriózní komentář , byt´ by třeba byl i velmi kritický .
To "Kam paně", je skvělý nápad, ale muselo by seto trošku upravit.
Méně otvorů a spíš dotaz na partnera.
Nerad bych nějak ublížil tvému profilu, jsem si vědom toho, že jsem hodně živočišnej. Uznávám slušnost, někde se dá trochu popustit a je to třeba i blíže životu odpoutaného od všeho, ale musí to mít svá pravidla. Vědět kdy , v jakém kolektivu, v jaké situaci. Klidně mně sprdni, když by něco, vím, že se někdy rozjedu přes čáru. Tvoje pravidla a mantinely přijímám se vší úctou. Láďa.
Díky , zasmál jsem se docela dost .
Jen u té " kam paně ? " bych přidal vsuvku , že je to dilema polského muže .
Ale ještě že jsme pod tvým dílkem na tvé autorské stránce . Kdybychom se takto bavili pod nějakou z těch soutěžních básniček , brzy bych ztratil gloriolu nejslušnějšího nicku na celém Písmáku .
To je dobrý. A jsem rád aktivním příslušníkem dělnicé třídy.
Jestli mohu, něco z mého Slovníčku :
Výpisky - reakce studenta gynekologie, který poprve viděl naživo dámské přirození
Kampaně - dilema muže, který si koupil pannu se třemi tělesnými otvory
Osud - poloha při sexu v pivovaru
Děloha - průzkumník objevil nepřátelské dělo
Šestinedělka - žena, která neumí dělit šesti
Šlamastika - odešla, protože má domluvený styk.
Gynekolog je pot´ouchlý intelektuál , který hledá problémy tam , kde dělnická třída nalézá pouze potěšení .
To neznám a jsem zvědavý. Prosím o osvětu.
Protože sám se považuji za gynekologa samouka.
Je to jeden z mála, kteří musí otvory řešit. Když příjde žena, na vyšetření "parkety", musí vědět o co jde.
Gynekolog je odborník minimálně v tom smyslu , že pozná , co je jeho parketa .
Je to vlastně i výhoda. Když jsi třeba v časové tísni, nemusíš zdlouhavě přemýšlet, který otvor použiješ.
Ale zase třeba takový gynekolog, když to nebude řešit, může dojít při vyšetření k úplně jiným výsledkům.
No ale dnešní doba už je tak benevolentní , že je to s těmi otvory vlastně jedno .
Musaši - děkuji moc.
To máš velkou pravdu a nemusí jít vždycky jenom o jídlo.
Někdy z toho může být docela problém , když si lidé spletou otvory . Tip .
Že měl tenhle Igor - típek,
o své zdraví zájem,
zapil čípek teplým čajem.
Nejradši měl šípek.
Vina jde i za lékárnou.
Tam mu měli radu dát.
Jak správně a z které strany,
se má čípek polykat.