Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sezanzibar 3.
Autor
Aššurballit
zanzibar 3
82 názorů
Neštvi ma, už som skoro aj tú noru vykopala /chata v lesoch / a ty takto. Okúňaš sa, nezapojíš sa do revolúcie, nepindáš na nikoho. Kde sú tie časy keď norsko bolo drsné.., Otepľovanie je sviňa, berie nám silných chlapov a teritória.
Bejvalo tu veseleji, ale cosi nového se rodí. Cítím to v kostech, každej s nostalgií vzpomíná na výlety a objevování přírodních krás místního regionu, často od Prahy velmi vzdáleného
Ja ho mám rada, ja nie som bloknutá. ja mám rada aj musaticu, bez jej kydov by tu bola hrozná nuda,hrozná...
Je to vynikající, tys snad šedá eminence, kde se zjeví tu se zjeví, nikde není, ale vie všetko. Taková svodka, no. Umění zase zůstalo stranou
Tak vieš musa ..ja trápim na karierizmus ty na komplexy...pre mna povznášajúce zistenie
Aššurballit
08. 03. 2019musasin klub ublizenych....
Aššurballit
08. 03. 2019avi ysslandii
Aššurballit
08. 03. 2019ja s ysslandiou nemam problem. aj vcera sme spolu normalne vymenili par sprav. --- v kariere pismackej redaktorky a komentatorky ma moju podporu--- vies nie kazdy sa zosere z drobnych postuchnuti alebo kritiky. ne kazdy je egomaniak ako ty:-)
Velmi vtipná básnička . A nejvíc jsem se nasmál tomu , jak jsou Musaši s Oldjerrym smutní . Kde se v tobě jen bere tolik intelektuálského humoru .
A nechceš mě taky bloknout ? Byl bys už druhý po haijinovi , který mě blokl před chvilkou .
Ášo , mně se s tebou trpí dost krásně zvláště když vidím , jak rychle se nám tu " temná trojka roztrhla " . Ani jsem se nemusel namáhat s rozdělováním ( na to jste si vystačili sami , lépe řečeno : na to stačila samotná ysslandia se svým neovladatelným kariérismem ) a já ted´ budu moci za nějakou dobu už jen panovat .
Ale jednu věc ti musím přiznat . Na rozdíl od haijina jsi mě neblokl , protože jsi asi přecejenom větší chlap .
Aššurballit
08. 03. 2019nbechcem. chcem aby si trpel pri tom ako s nami nekomunikujes
Velmi vtipná básnička . A nejvíc jsem se nasmál tomu , jak jsou Musaši s Oldjerrym smutní . Kde se v tobě jen bere tolik intelektuálského humoru .
A nechceš mě taky bloknout ? Byl bys už druhý po haijinovi , který mě blokl před chvilkou .
Aššurballit
07. 03. 2019gora: ani havel neamnestoval najtazsich zlocincov....
vk: sak napis. zanzibar 4 - pomsta vzensenych pismakov
Aššurballit
07. 03. 2019priam havlovska amnestia....
Aššurballit
07. 03. 2019no. horsie je ze po prehlaseni dark matters odblokoval nielen ju ale aj mna. akoby sme museli byt zablokovani aj odblokovani v paroch:-)
Nicméně máš pravdu, že toto dosažené vítězství, které zmiňuješ nyní, bylo v zájmu kolektivního blaha. Na oběti nehleďme.
Ne, ne, Ašši, to já usuzovala, odpusť. Přišlo mi to jako oslava. Ve vyvozování závěrů jsem extrémně slabá.
06.03.2019 16:19:31 Aššurballithlasim ze uz aj ja som v nemilosti haijina. cesta k blokacii nebola jednoducha. bola priam trnista. ale vsetky uskalia som prekonal aj vdaka vam!
Aššurballit
07. 03. 2019nepamatam si ci som spominal vyhrany boj. ale myslim ze taka mala vyhra je ze sa musasi nechala prehovorit k dalsiemu prispevku do vypisu hlavnych diel!
Z principu věci si nemohu dát do oblíbených Aššurballita, (je to krutý panovník,) dám si tam tedy jeho dílo.
Ašši, mocný vládče, z čeho usuzuješ na vyhraný boj?
Aššurballit
06. 03. 2019po groteske frigo na lokomotive prichadza na svet novy trhak: haijin blokuje svet!
dark matters
06. 03. 2019aj mňa si haijin zablokoval:-( a to som mu písala vždy pekné kritiky!
Aššurballit
06. 03. 2019hlasim ze uz aj ja som v nemilosti haijina. cesta k blokacii nebola jednoducha. bola priam trnista. ale vsetky uskalia som prekonal aj vdaka vam!
Marcela.K.
06. 03. 2019Aššurballit
06. 03. 2019o pismak!
Aššurballit
06. 03. 2019yss: takto opravuju preklepy, rebelovia
zdenda: pismak si holt pyta obete
dazdozienka
06. 03. 2019aww
Inak poprosím oprav si ten preklep v mojej sloke pse s makčenom na píše ...
Aššurballit
06. 03. 2019gora: najsilnejsi pismak je stejne haijin pretoze ma robotov cez ktorych spoznava svojich superov
Aššurballit
06. 03. 2019on zasa zacne. kedysi aj poviedky o tych s ktorymi sa hadal pisal. o mne vznikli tusim dve
ked movsar nediskutuje.....budď chlap. nedištancuj sa z toho zápolenia
Aššurballit
06. 03. 2019ziadne bahno. budete bojovat pekne na sutroch
Aššurballit
06. 03. 2019yss: ja by som zdendu postavil do boja s movsarom. to by bol moj cierny kon
ale nesmieš dať tomu básnický formát... kopec bahna nás zmotivuje a naplní určite viac.
zorganizuj,- ja už partnerku mám-
ešte ostáva zdenda a ty. To by vyzeralo asi najsľubnejšie.
Aššurballit
06. 03. 2019yss: ja by som bol za gladiatorske hry naopak rad. tesil by som sa na suboj advojky s haijinom. vychutnal --- zaujimavy by bol aj suboj gory s agatou o toptipera pismaku. vitazka by viedla ministerstvo tipu --- rozmyslam koho postavit proti norsku. mozno oldjerryho. obaja su take stare nabrucene citlifky:-)
Inak naozaj, veľmi kajúcne sa ospravedlňujem Haijinovi a Aššurballitovi že som sa prispôsobila ich nálade a úplne od veci, neprijateľne použila výraz autorské práva, ktoré by mohol byť spúšťačom gladiátorských hier. Takže , áno, ospravedlňujem sa za nemiestny výraz.
Bezva, ašši... ale uzávěrka byla 28.2. -( to mi poradil Yan) - a tip ti dám...musím dostát své pověsti:-) a spasit Písmáka:-)))))
dark matters
06. 03. 2019Mám strašnú chuť niečím prispieť do zanzibarskej súťaže, ale neviem čím a neviem ako. ach. taká škoda.
Jaj ja som myslela že to teatrálne gesto pochopíš ,narážka na aút.prava bola asi veľmi nemiestnou ironiou nakolko k žiadnemu porušeniu nedošlo čiže som bola iba čisto inšpiratívny zdroj
Aššurballit
06. 03. 2019poetry for dummies:-))
zaprvé jsem tu dlouho nebyla, za druhé, když budeš chtít tak se seznámíš, za třetí si nemyslím, že ti budu moc něco dát, ale v poho
i tomuhle dám tip a hlavně proto, že konečně třetímu zanzibaru rozumím... ty dva předchozí jsem tipovala, protože mám prádlo a hájina ráda
Aššurballit
06. 03. 2019kazdoapdne ta metoda privlastnovania je legitimny basnicky postup.
Aššurballit
06. 03. 2019marcela: poslal som ti avizo. ale vlastne som ti nemal co povedat. no
Aššurballit
06. 03. 2019ysslandia: neviem. uz sa v tom kus stracam. podla mna by sa mohli zogranizovat nejake pismacke gladiatorske hry. aby prezili len ti najschopnejsi. --- v pravom rohu s trojzubcom vyzyvatelka ysslandia ide obhajovat svoje autorske prava z komentarov na pismaku proti lnici ktora tym podakuje za haijinovu ochranu.
alegna: ja ti nevim. po pravde som tvoj nick zachytil az vdaka tomuto komentu:-)))
Marcela.K.
06. 03. 2019:-))))))))))))))))) já si pamatuju i jak se do mě R.L. zamiloval :-)))
no jasné, lebo ak si poriadne prečítaš zanzibar2- a odpoved autora na otázku marcely /opäť zanzibar2 /-tak detto je tam predsa môj koment
koment a2 a text prádla. Som urazená za autorské práva.
.být prádlo, tak mě naštveš...tímhle. Nebo to je záměr?
06.03.2019 13:01:59 haijinMarcela: Nie je to myslené proti prádlovi. Je to text proti trom textom (dva z toho sú komentáre). Alebo, ako by povedal a2 "zrkadlo" :-) I keď dosť narýchlo a nedokonale urobenné a iste aj neužitočné.
jo, Zdenka má fakt nadhled
to ostatní, asi tak nějak cítím, kam jsem zařazená :)
Aššurballit
06. 03. 2019kazdopadne myslim ze r.l. nas v kutiku duse ma rad vsetkych
Aššurballit
06. 03. 2019zdenda: hej. nieco ako pittbull. clovek si ho ma chut dat na mikinu aby posobil drsnejsie
yss: ta tragedia!:)
de facto
najhoršie som z toho vyšla ja
lebo nemôžem reagovať tam
kde by som chcela....
---toto ma nehecne
Aššurballit
06. 03. 2019mozno len spomienkovy optimizmus.