Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seŽena málo romantická -.
Autor
Nami 99
Je krásné , slunečné, jarní odpoledne, já sedím v křesílku na terase a užívám si tu pohodu a nádhernou atmosféru. Přichází manželka. "Není to úžasné?" Oslovil jsem ji a položil jí ruku na koleno. "To jaro, ta síla, ty kytičky, jak se každá snaží, aby se svými poupátky pochlubila jako první, ještě kraťoučká stébla trávy, se natahují, aby zamávala jaru na uvítanou, ptačí sbor oslavuje jeho příchod písněmi, na stromech pupeny, prostě kouzlo jarní přírody.
I ty voníš jarem, lásko." "No jo, právě jsem domyla nádobí. "
43 názorů
Petr Svoboda
26. 04. 2019/*
Petr Svoboda
22. 03. 2019Pěkné počtení /-
Ano , purpurou voní purpuroví purpuristé a Jarem zase malí Jardové pod pantoflem .
Dříve jsem tady vedl takovéto dadaistické hrátky s Kolobajdou , ale ten se jaksi odmlčel a poslední dobou ani neodpovídal na moje komenty . Možná bychom ho měli probrat z letargie a založit tady dadaistický klub . Pro začátek bychom byli tři .
Norsko 1 - děkuji moc.
Je to jak říkáš. Jenom to někdy trochu překvapí, někdy trochu pobaví. Ale bez nich, by to nebylo ono.
Teď jsem se byl ještě pro jistotu podívat. A určtě chlapeček. I když v téhle zimě rozdíl není velký, přesto patrný.
Žena je žena, zvlášť je-li blondýna. Nemůžeš po ní chtít zázraky, ty jsi příliš romantický a nic neukočíruješ
:-)
Musaši - děkuji moc.
Tak to jsem nevěděl. Je to pro mne nová informace.
Vím, že třeba purpurou nejvíc voní purpuristé.
A taky - kdo si stýská, tomu je teskno.
A - kdo si hoví, tomu je (dobře).
Pur nebo Lenor - tak to je ta pravá vůně jara . Tip . A víš , kdo nejvíc voní Purem ? Puristé .
Alegna - děkuji moc. - To jsem původně chtěl , posadit si ji na klín. Jenže to by jsme zas nevěděli, kdy přestat a ona by pak už nevytřela chodbu.
Kočkodan - děkuji moc.
Moje mužská ruka (pravá), byla položena na levé koleno mé ženy. Na pravém koleni měla položenou utěrku.
Gora - děkuji moc.
Nebývá to u nás moc často, ale zrovna při tomhle rozhovoru, měla nohy na zemi.
aleši - děkuji moc.
Vidíš, to je skvělý postřeh. A já bych jí takhle podcenil. Dokázala vnést tu krásu jarní atmosféry až do dřezu.
aleš-novák
08. 03. 2019je to naopak - žena romantiku umocnila: Jar s vůní jara...