Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKosí příběh
Autor
Nami 99
Jednou ráno moje máma,
za mnou přišla s bačkorama.
"Nechci, abys tuhle zimu,
dostal kašel nebo rýmu.
To nevadí, že jsi kos.
Když je zima, boty nos."
33 názorů
Petr Svoboda
22. 03. 2019Není co dodat /*
A co tak tvůj komentář k Lady Domina ? Skoro to vypadá , jako by sis nechtěl pálit prsty . Komentář přece může být i zamítavý . Mně jde jen o diskusi . Marcela K. do mě taky šije pod Dominou hlava nehlava a já jí stále chválím a dávám jí tipy . Důležité je přece mluvit spolu, věci řešit a nezametat je pod koberec .
Tvé pokusy jsou zatím docela úspěšné , o čemž svědčí i poměrně velký počet tipů . Je daleko těžší dělat legraci ve vázaném verši než jenom tak .
gabi tá istá
14. 03. 2019toto je dojemné * kosáčku
Kočkodan - děkuji moc za hezký komentář.
Je to jak říkáš. Děda Drozdů nosí ty kostkovaný bačkory s těma železnýma přaskama i v létě.
blacksabbath - děkuji moc -
vnoučkovi prosím řekni, že dědka Namisáka moc potěšilo, že se mu dílko líbí a má táááááááááákovouhle radost. Laďa.
Irčinko - děkuji .
Je příjemné číst taková slova, vážím si toho, ale to bych asi nedal. Myslím si, že je to pro mně ještě hodně vzdálené.
Pár dílek mám, většinou jsou tady, když budeš chtít juknout, ale asi nic moc.
Ale děkuji. Laďa.
blacksabbath
14. 03. 2019líbí se... i vnoučkovi....*/***
Jsem přesvědčena, že tvé básničky pro děti by uspěly v nějaké nakladatelství pro děti. Kolik jich máš??
Andělka1 - děkuji moc.
Kosi to mají obráceně. A třeba čáp stojí ve vodě na jedné noze, aby mu nebyla zima na obě. Nemůže si dovolit nastydnout, protože když pak nese v šátku v zobáku miminko, tak by ho mohl nakazit, nebo kdyby si kýchnul, tak by mu vypadlo.
HEZKÝ...JENOM ŠKODA, ŽE LIDÉ NEVÍ, ŽE OD NOHOU SE NENASTYDNE...Je to naopak...TAKŽE TO RADĚJI VNOUČATŮM NEBUDU PŘEDNÁŠET...hi...hi..
aleš-novák
14. 03. 2019paráda. a klub...:o)