Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRozlúčka
Autor
vk
Srdce, ktoré bilo, už nebije,
oči, ktoré videli, už nevidia,
ruky, ktoré robili, už nerobia,
neuróny, ktoré pálili, už nepália,
zuby, ktoré hrýzli, už nehryzú,
pľúca, ktoré dýchali, už nedýchajú,
kolená, ktoré boleli, už nebolia,
sliny, ktoré tiekli, už netečú
žalúdok, ktorý premieľal, už nepremieľa
črevo, ktoré vstrebávalo, už nevstrebáva
zvierač, ktorý zvieral, už nezviera
(už len tvoja fotka sa na mňa vyškiera)
18 názorů
vk, po létech jsem se dostal k tvé básni a zjistil jsem, když jsem projížděl tu dlouhou pauzi před posledním veršem, že jsem tento původně něčetl. Tímto se omlouvám za svou nepozornost i původní komentáře,
Poměrně drsné pojetí básně . Jestěže pohled nás věřících na svět je naprosto jiný .
Za originalitu téhle básně ale dávám tip .
Lebo niekedy je dobré mať hranice, Na rozdiel od poézie., Ty by si to predsa už len mal vedieť....
Aššurballit
19. 03. 2019esteze tvojho kopnutia do a2a2a sa svet dockal:-)
vk, proč si myslím, či spíše připouštím, že je to hra? Hra s formou? Protože mi ten obsah k tobě nesedí, a ač je vyjádřen tak, aby nebyl ani trochu sentimentální, což naopak k tobě pasuje, přijde mi, že jsi především usiloval o to formální vyjádření s grafickým (mezerou) nápadem. Ale mohu se mýlit. Pak bych ovšem musel připustit, že je to hodně citlivé. A pokud ano, tím lépe pro mne.
zajímavé vyjádření, začalo se srdcem očima a rukama, tedy cíleně atributy, které jsou nám nejblíž a trochu to svádělo ke kýči, aby text střízlivěl, střízlivěl, až vystřízlivěl a graficky vyjádřil tu tíživou vzdálenost, která nezůstala nekonečná. Odmyslím-li si obsah, který může, ale také nemusí být víc, než jen prostředek k vyjádření této formy, pak fajn hra, jen si představuji tištěnou sbírku takovýchto básní.
dark matters
19. 03. 2019to s vyškieraním by som zmenila. ostala by som v paródii, neprezrádzala by som ju. inak super, pobavilo.