Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sena předzahrádce
Autor
atkij
na předzahrádce -
z nůžek padá zimostráz
až po kotníky
8 názorů
Goro, díky za pomoc, stálou přízeň, pochopení a trpělivost s mými pokusy.
Jednička u mně taky vede. S dvojkou jsem na hraně, to chápu.
U trojky jsem přidala možné zkonkretizování.
snake_01, nové verze vznikly díky tobě, takže dvojnásob díky:) Považuju si.
Silene, má představa šmiku bývá často v rozporu s výsledkem:) Ale je to očistná záležitost, že jo?:)...a některé poklady raději v rukavicích:)
Kočkodánku, dokážu si velmi barvitě představit. Cvakám řasami:) Díky moc.
A ráda bych podotkla, že jsem tuhle maně šmikala na zadní zahrádce, páč jako šňůry, a lítal teda především prach! Však dobře věděli, proč tam vysadili...
U mne takhle na první šmik a bez velkého přemítání a promítání jednička a trojka, neboť v zimostrázu rádi hnízdí.
Jen aby se nevyklubala naše kočka, známá to vražedkyně!
Jednička je nejlepší, myslím, že se ta práce vyplatila. U dvojky je problémem metaforický posun v rámci personifikace - nůžky berou.
T.
Jitko, vyhledala jsem si první cvak, cvak... no, těžko dávat rady, sama se aktuálně potýkám se stejným námětem, jaro je samé cvak, cvak:-)
dvojka mi přijde trochu "movsarovská" - nůžky berou... u trojky bych se pokusila zpřesnit pointu v posledním veršíku, jednička tentokrát vítězí, ale vím, jak je nesnadné najít něco zajímavého, neotřelého, jiného...