Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sealtán
Autor
atkij
pod altánem
kličkuje myš - za ní kánon
dětských hlásků
děti v altánu
míří prstem k dlaždici -
myš už je pryč
v zámecké střílně
hnízdí poštolka
14 názorů
Díky moc všem, co četli pomáhají mi na této cesto svými názory.
Silene, mám to podobě. U druhých mě napadá tolik parádních variací a u sebe jsem na vážkách:)) Hračičkování je mi blízké:)
Kočkodánku, jsi v top formě, to nevymyslíš!!! Teda jedině ty:) Smíchem nemůžu, ale varan by mohl uspět i jako haiku doopravdy:) Haiku - kameňák - nová kategorie:)
Ubratica, e-eucrow, díky moc:)
yss, ano, často mívám nejlepší dojem z těch prvních. Ale kdo ví...?:)
Haiku už dlhšie nehodnotím, to si musím stále pripomenúť a zopakovať, ale páčila sa mi jednotka. Pre mňa napríklad ten kanón detských hlasov bol báječný výraz....
Ještě s něčím se vracím, atkijko... jsem si vědoma, že pro haiku se takový fígl příliš nepatří, ale ukázat ti to musím, nakolik se mi tvé hříčky zalíbily (pochopitelně zůstávají v hlavě matné stopy původních zápisů, což podpásově usnadňuje interpretaci) -
děti v altánu
míří prstem k dlaždici -
šedá není pryč/
šedá už je pryč
Pro potěšení ze hry.
atkijko, qí,
první se mi nesmírně líbilo, přesně vámi vylíčený efekt, a tak i proto jsem mu složila svůj obligátně nečitelný typ poklony. Jenomže Kočičák mě stejně trumfnul, co trumfnul, přestřílel, dočista rozmáz! A Gora má pravdu, byla škoda, abys nehaikovala, máš skvělé nápady.
PS. se změnou fuč i slabika nejen nad limit, ale i do počtu, zmatený smajlík
Goro, Silene, díky, sice jsem už chtěla nehaikovat, když to stále není ono, ale což...:)
Silene, díky za náťuk vzít situaci z druhé strany. Je to tak, myslím, lepší.
mohlo by být i
šedou dlaždici,
neboť myši na ní již není...
s potleskem kánon
mine nehlučný kanón
ze slůvek kaňon.
předběhnu čiči
Děti měly zážitek - a ty námět :-))
Kánon je celkem neobvyklé slovo a nevím, zda se do senrju hodí.Možná bych dala do uvozovek.
Druhé mi padlo... a poštolka je takhle myslím lepší.To téma mi připadá dobré!