Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska
Autor
Santi€
11 názorů
Mne asi vadila predsa len tá dopovedanosť, otázky mi prišli nejako zbytočné, respektíve neboli v polohe, v ktorej by ma bavili, dokonca som sa prichytila pri tom, že je tam na mňa asi viac drobných slov... páčila sa úvodná sloka,plus kdo ví... celkovo asi ten potenciál nie príliš dobre spracovaný,- / na môj vkus /
dosť dopovedané. a spôsob, akým sú tam spomenuté selfíčka a testy na FB vyznieva moralisticky.
Líbí se mi to až k verši: "Je to nafouknutá psychedelická bublina". Pak následuje takové malinké kázání...
láska je realita
neokázalost
společná cesta
a upínanie sa k "romantike" či vytúženej, ideálnej podobe lásky lásku skôr zabíja, ako buduje
láska je vskutku mysteriózní, láska je chtít, all you need is bike, láska je v kolečkovém křesle hrát si na invalidu, láska je invalidní vozík s raketovým pohonem, společná cesta je na sarkofáku kardinála Špidlíka, věčnost končí Tebou, Tat Tvam Asi vytvářejí vztahy, jež končí tebou, vytrženo s kontextu, které přetrvají ....tebe? To není možné. S posledním prapotomkem odchází kult, máš-li štěstí.
Láska je Boží věta, kterou ti nikdo nevezme z úst.
O společné cestě nevím nic: potkáte se na rozcestí a vaše řečiště běží paralelně, divočící řeka je poslední nadějí autenticity, někdy se koryta prolnou, tu peřeje, tu mělčina. V peřejích orgasmus, na mělčíně únava. Zombie efekt předlouhé společné cesty nevymažeš ve zpovědnici.
(moje mladší dcera si to píše žiletkou na zápěstí, fejs nefejs)