Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zapomnění

17. 02. 2000
2
0
1933
Autor
Dany

Když ústa má kloužou po tvé hladké kůži noc udusí měkce tvůj vášnivý vzdech rty hledají místa jimž polibek dluží mráz pozvolna krade se po zádech Vlasy se propletly a víčka se chvějí prsty svou cestu hledají pomalu rty z poháru rozkoše dál pít chtějí - - pijí a příboj se rozbíjí o zkálu My ztratili ostatní když našli jsme sebe když zhořela těla v plamenech lásky mi věděli že ptákům nepatří nebe dnes osud nám poroučí - dělej si vrásky
Estel
22. 03. 2002
Dát tip
Docela se mi to líbí, dnes ale píšu kritiku poprvé, taky jsem od Val. Mezu a možná jsme se tento týden zdravili u autobusu v Loučce. Nebo se pletu ? Já mám teď asi týden novou přezdívku.

mulis
14. 11. 2000
Dát tip
Faltas, tak jsem te nasel a vubec nelituji, protoze to je dobrej kus poezie.Je to o necem, ma to rytmus a az na ty lasky / vrasky je to promakany. Tesim se na dalsi.Tipa nedavam,, ze te znam, ale ze se me to libi.

Silvinka
10. 06. 2000
Dát tip
Vrásky nemusia byť smutné, sú vlastne krásne. Všetky, v tom je pointa krásy. Slovné spojenie "když osud poručí dělat si vrásky" je veľmi dobré. Daníku talentovaný ;o)))

Bibša
03. 05. 2000
Dát tip
Ouha, touha? Úžasná pointa, když osud poroučí dělat si vrásky!!!

Rivka
25. 03. 2000
Dát tip
Taky jsem příznivcem trošku jiného - ale tohle je takové do-sebe-vtahující... Asi tím rytmem... dost dobrá:-)

Kittie
22. 03. 2000
Dát tip
První záblesk.. tolik citu v tak málo řádcích.

Eternal
21. 03. 2000
Dát tip
Příteli máš to, co já nikdy mít nebudu. Máš talent a měl bys ho využívat víc.

zolli
20. 03. 2000
Dát tip
joj poteseni jsi mi dnes zdroj! tak tahle byla tvoje posledni, prvni? Posledni protoze dnes ja ji ctu ze vsech tvych naposledy. zaujala mne cela tva dosavadni tvorba. Diky zprijemnil si mi nocni a nejen to!

Anonym
14. 03. 2000
Dát tip
Líbí, ale když jsi chtěl, ta k to stojí za hovno

Somalec
19. 02. 2000
Dát tip
Taky líbí, až na to, že nevím co je to zkála, ale to bude asi překlep ;-)

Merle
18. 02. 2000
Dát tip
Na to, že tenhle typ básniček nemám moc rád, se mi tahle docela líbí...

Dany
18. 02. 2000
Dát tip
Merle: Díky, je to moje první. A není to vlastně báseň, ale text písně

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru