Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seBabí léto...
Autor
Benetka
Příznávám,že taky hodně hodně často mluvím sám se sebou. Snad proto abych se nezbláznil. Ačkoliv okolí by určitě řeklo,že už jsem se zbláznil. :)
Sobota byla nádherně sluníčková. Ve vesničce mé střediskové probíhal nevím už kolikátý gulášfest. Muluju guláše! Skoro stejně jako Tebe,mému srdci milá! :) Co nemiluju jsou ty davy lidí kolem a okolo. A to přesto,že si uvědomuju,že bez toho to nejde. Možná... Možná kdybys byla vedle mne... Pak by to určitě bylo o něčem jiném! No jo no... Jenže Ty jsi nedostupná. Jako uživatel co má vypnutý foun. Trvale. Později téhož dne mne pozvala má pradávná kamarádka na další den na výlet - jen jestli prý chci! Chtěl jsem - všemi dvaceti - když počítám i nohy! :) Všechno je lepší než smrdět sám doma a! A povídat si sám se sebou...
Neděle byla taky krásně sluníčková. I když do toho docela dost foukal větřík. Jelo se na Pálavu do Pavlova. Už jsem ani nedokázal spočítat jak dávno jsem tam nebyl... A pak následoval výšlap na Děvičky. Ach Bože! Nááádhernýýý les a vzduch a cesta a já už nevim co!? A jak jsem si to užíval! A pak úplně nahoře ten výhled! Širokodaleko a dalekoširoko! Novomlýnské nádrže jako na dlani. Na hladině spousta větrných serfařů,ale taky padákových. A výhledy do dálky na ty všemožné vesničky domečky a kostelíčky. Včetně toho Mušovského... A kousek od nás plachtilo ve větru káně...
Dnes už tak sluníčkově nebylo. Staří čechové v tom mají jasno. Není každý den posvícení! Ale i tak bylo dnes hezky. Třebaže mě po tom včerejším výšlapu tak trochu bolely nohy. Přeci jen - je to kapičku jiný druh pohybu než má jeden den co den. :)
A tak jsem si prostě jen tak vegetoval,ale věř mi,prosím - myslel jsem na Tebe! Ale nechával Tě jen tak prostě být,být tou vzdálenou hvězdičkou blýskavou. Ale nakonec jsi mi zavolala. A skoro jako bys u toho umírala. Beny - je mi strašně zle! A potrebujem,aby si bla bla bla. Ale to víš že jo! Pro Tebe všechno na světě a v blízkém vesmíru! Keby si mohol... Ďakujem... Nenapadlo mě nic moudřejšího,než popřát Ti upřímnou soustrast. Zároveň jsem uvažoval ve více rovinách: Menzes to nebude,na to je ještě brzy. No ale snad nejsi těhotná! Nebo jsi se prostě jen přežrala jak to jen Ty umíš. A nebo tu taky ještě řádí střevní chřipka. Tak to fuckt newim co?!
Ale jinak je to jen to Tvoje léto.
Babí.
4 názory
Ano - to je přesně ten! Zachráněný v strede vody..... Máš vskutku - (naozaj) - krásné vzpomínky... ;)
Mušovský kostolík to je ten v strede vody zachránený v osemdesiatych rokoch? ... niečo také mám v spomienkach