Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sehrnek s Goghem
Autor
atkij
hrnek s portrétem
Vincenta van Gogha
držím za ucho
---
hrnek s portrétem
Gogha držím za ucho -
suvenýr z cest
---
hrnek s Goghem
pozvedám k ústům -
čtu Žízeň po životě
12 názorů
Děkuji všem za čtení.
Můro73 a snake-01, extra poděkování . Vážím si.
O předělu v prvním jsem uvažovala podobně jako silene. Jestli je vůbec nutný. On tam myšlenkově je.
Čtu...asi působí trochu trčivě. Pokud by stačil jen název knihy, byla by to úplně nejlepší varianta. Ale ještě váhám.
Vše a všechny jsem přelouskala, baví mě sledovat, říkám si, na každém šprochu...
nejvíc mi asi sedí první, vlastně dumám, zda je ten předěl pokaždé vyloženě nutný? (Pro mou maličkost asi ne.)
A u žízně bych rovněž škrtla čtu.
První mi přijde skvěle vypointovaný a extrémně vtipný, jen tam pro úplnost chybí nějaký předěl. Zbylé variace mě tolik neoslovily.
Karpatský knihomoľ
03. 10. 2019neviem sa rozhodnúť, ktoré sa mi najviac páči
nejni to uplne ono. nejvic asi treti, ale jen prvni dva radky. ten treti bych upravil, vadi mi to "čtu". spise by z toho melo neco vyplynout.
Jitko, tímto dílkem sis určitě neuřízla ostudu a těžko se najde někdo, kdo by ti za něj chtěl dát za ucho nebo dokonce zmalovat zadek.
Jenom si oprav ty překlípky v „hrnek z grogem“
(mrkající smajlík)
Žízeň po životě je krásná kniha.
V prvním textu se Ti lépe povedlo soustředit na podstatné, ve druhém je patrnější předěl. Za třetí senrjú tip.