Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePodvečerná medzihra
Autor
e.eucrow
Stále netuším, aká je tvoja úloha v tejto histórii. Na ceste k popravisku
mi môžeš rozpovedať príbeh. Myslím, že sa v ňom potvrdí
premisa z dnešného popoludnia. Na všetko ideš zo široka a napokon ti nestačí
ani celý svet. Tvoje pokusy sú zatiaľ presne tým, čím sú: len pokusmi.
Zameraj sa radšej na tento byt a veci v ňom. Popíš ich, ak to bude
nevyhnuté, ale neobmedzuj sa len na jednu techniku. Tým sa akurát rýchlejšie unavíš.
Môžeš tiež vycítiť určité paralely s inými bytmi. Dá sa povedať,
že sme si istí len tým, čo nás identifikuje.
Skrývať sa ale nemôžeme večne, ani chovať nádej na nečakanú návštevu,
hoci v týchto častiach mesta sa podobné zvyky praktikovali ešte v nedávnej minulosti.
Ale pamäť mi už neslúži, a na teba sa spoľahnúť nemôžem. To až neskôr,
keď sa ukončí základné rozvrstvenie, keď sa pridelia úlohy.
Kľučka sa pohne a v diaľke sa zachveje náš vlastný podpis.
6 názorů
Najprv som si chcel šlohnúť len
"Tvoje pokusy sú zatiaľ presne tým, čím sú: len pokusmi."
Ale beriem celú báseň
Tu si trafil ten zvláštny pomer medzi výpoveďou, priestorom pre čitateľa a zavádzaním.
tento štýl je už dlho môj najobľúbenejší (dark matters)
dark matters
15. 10. 2019napr. pre mňa je to čistá poézia. so spojeniami, ktoré by som si celkom rada ukradla, pretože mi pripomínajú tie moje: "Tvoje pokusy sú zatiaľ presne tým, čím sú: len pokusmi."
Čtu spíše jako poezii v próze než volné verše, vede k zamyšlení, jako např. sme si istí len tým, čo nás identifikuje.