Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seFouňoviny 2/2
Autor
Kočkodan
Podej dítěti mobil, a utrhne ti celou ruku.
Za telefonování včetně internetu na žebrotu.
Kdo chce nový mobil mít, důvod si vždy najde.
Je to neobvyklé, ale prý si telefonováním s přáteli dobíjí baterku.
Co nejde po pevné lince, musí jít mobilem.
Cesta do pekel je dlážděná dobrými nabídkami operátorů.
Utrhl jim mobil od huby, jenom aby se děti měly lépe.
Na zákaznickou linku se dovolal za pět minut dvanáct. (zkoušel to od osmi)
Co není v hlavě, musí být v kontaktech.
Mobil do domu, účet do ruky.
Každý den není prozvonění.
Ucho po třech dnech volání svrbí.
Byl s jedním mobilem v kriminále.
Maminka, režisér a operátor mají vždy pravdu.
Vybitý mobil, holé neštěstí.
Kdo jsi bez chytrého telefonu, hoď první závistivý pohled.
Vylil s vaničkou i telefonující dítě.
Volající se mobilu chytá.
Bez práce nejsou bezdotykáče.
Dítě řvalo, jako když mu mobil berou.
Kdo dřív zavolá, ten dřív mele.
Žádný půjčený mobil z nebe nepadá.
Každý se musí smlouvou s operátorem spálit sám.
Kam nechodí signál, tam chodí lékař. (psychiatr)
50 názorů
Díky Tébeesko. Tvůj komentář je podle mne přece jen o něco lepší, než kdyby zněl: Velice hnusné, ještě teď mi je špatně.
Díky. Jsem rád, ze tvuj koment nebyl obrácený – skoro nic mi tam nesedí, ale to s tím závistivým pohledem bylo dobré. (smajlík)
Zeanddrich E.
17. 02. 2021Ten „závistivý pohled" mi tam nesedí, ale jinak dobré :)
A od tebe je zase moc hezké, že jsi jukla na moje dvoudílné dílko a velmi zřetelně vyjádřila svou spokojenost. Danke. (zřetelný úsměv)
Arwen Leinas
16. 08. 2020Moc hezké, ale "Dítě řvalo, jako když mu mobil berou." to je klenot :)
Ahoj Macesko, ano, opravdu nejsi na Písmoni kazdý den od rána az do vecera. Pokud jsem te vskutku pobavil (a nemám duvod ti neverit), tak musím ríci, ze mne to tesí. Díky.
Kočkodane, po dlouhé době jsem se konečně dostala na "Písmák" a musím říci, že jsi mě pobavil. Díky. Dávám velký T
Musím vyslovit podekování. A jsem rád, ze ani tato tvoje reakce není u(c)hozená. :-)
Musím dát tip, i když bych byl rád, kdyby mnoha lidem po třech dnech telefonování nejen svrbělo, ale rovnou upadlo.
Díky Marto, to rád slysím (ctu). I s tvým sestým vnoucátkem to bude dobrý. (porodnický smajlík)
po ránu jsem se nasmála, dobrý, fakt dobrý :-)) *, i Tvoji čtenáři nejsou k zahození
kdo chce spolužáka bít, mobil si vždy najde (kyberšikana)
kdo jinému jámu kopá, přijde o kredit
rozbil dva displeje jednou ranou
Čtenáři ženského, mužského i alternativního pohlaví, kteří jste se mi nějak postarali o vazbu (zpětnou), podobně jako minule vám vyslovuji písemné poděkování. Ani za přinesení přínosných špetek do ručního mlýnku na vás nehartusím. Dávám do pohybu oční víčko a připojuji drobný bonusek jako cukrkandlík za vaší čtenářskou a reakční aktivitu.
Kdo chce plky šířit po mobilní síti, telefon u ucha musí míti.
Není-li zákazníkův rozum doma, má operátor pré.
Nechal na chodbě mobil pípat.
Pro trochu dobrý signál šel by světa kraj.
Měl nevymáchaný mobil. (naštěstí)
Můžeš-li někoho vytočit dnes, neodkládej to na zítřek.
Každý si neseme nějaký ten svůj balíček.
Jinak zvoní mobil mladým, jinak nedoslýchavým.
Když signál marně chytají, děsně mu spílají.
Nezabil by ani pracovníka mobilního operátora.
kolik mobilů máš, tolikrát jsi člověkem
kam čert nemůže zavolá mobilem
mobil je dobrý sluha ale zlý pán
Luboši to je super. Stáhnul jsem si to do svého vtipníku s tvým dodatečným souhlasem, protože starý mobil nerezaví.
Kočičáčku, to je víc než bezvadný.
(Napadlo mě: Kdos bez chytrého telefonu, hoď tlačítkovým.)
Evženie Brambůrková
03. 11. 2019Ale to je roztomilé. Sice jsem se tam nenašla, ale pár pacientů bych znala.
Kočkodane, obdivuju tvou neutuchající invenci. Tedy neut-ucha-jící, protože tvému uchu nic neunikne. :-)
Karpatský knihomoľ
03. 11. 2019celé ***
Thea v tramvaji
03. 11. 2019Pobavilo :)
Souhlasím s předchozími, Luboši, ani nevím, kterou fouňovinku vypíchnout, zaslouží si všechny:-))
Luboši, to nemá chybu :-))) Obzvláště:
Podej dítěti mobil, a utrhne ti celou ruku.
Utrhl jim mobil od huby, jenom aby se děti měly lépe.
Vybitý mobil, holé neštěstí. Kdo jsi bez chytrého telefonu, hoď první závistivý pohled. Vylil s vaničkou i telefonující dítě. Volající se mobilu chytá.
Dítě řvalo, jako když mu mobil berou. Kdo dřív zavolá, ten dřív mele.
Žádný půjčený mobil z nebe nepadá.
Kam nechodí signál, tam chodí lékař. (psychiatr)