Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nikdykde 3.

22. 11. 2019
6
3
440
Autor
Benetka

https://www.youtube.com/watch?v=1UUYjd2rjsE

Dnes se Bůh Pan hned po ránu dobře bavil. Sledoval totiž Slávka jak začíná svůj pracovní den jako obvykle. V duchu s přáním ať mu všichni pokud možno vlezou na hrb,ať se nestane nic co nechce,a vůbec - ať má svatý pokoj od všeho a od všech. Jenže... Hned v první minutě se mu na pracovním stole rozdrnčel telefon. Slávek si posmutněle pomyslel - a je to tady...! Konec klidu pokoj jde k ledu. Když zvedal sluchátko tak přemýšlel,že řekne AHOJ SLUNÍČKO! Jenže vlastně nikdy nevěděl kdo je na druhé straně. A říkat šéfovi sluníčko...... :p Ale jistěže to byla Dívka! Slávku! Jde k tobě pan Bos. Máš pro něj přichystáno vše potřebné? Ale no jistě odvětil. Přichystáno mám! Jen k tomu nemám žádné lejstro! Chvilku bylo skoro ticho - slyšel jen tichounké ťukání do klávesnice. Ale kolegyňka (podle vzoru jeskyňka) ti ten papír jisto jistě dávala! Slávek si opět pomyslel - a je to tady... Vždycky musí být někdo za vola,a vždycky to musí být on! Pan už se smál až se za bříško popadal,a málem z obláčku popadal. Opět nastalo ticho,a poté Dívka řekla - kolegyňka ti to přinese znovu. Sakra! Jak znovu?! Vždyť já to nikdy ani neměl!! To je ten sám případ jako s penězi!!! Pak ještě Slávek mluvil k Panovi,ale ten si právě utíral slzy smíchu,a tak mu až tak nevěnoval pozornost. Tady to máš Slávku řekla kolegyňka když se konečně dostavila. Ale řekni mi,kam ti zmizelo to první lejstro?! Velký Administrátor se pomaloučku polehoučku nadechl,nadzvedl obočí a oči upřel na kolegyňku. Opravdu to chceš slyšet?! Načež mu ovšem kolegyňka téměř vyrazila dech když řekla: PERMONÍCI! Tentokrát se už smál i Slávek,takže to s Panem bylo na skóre 1:1. Zcela evidentně to znamenalo,že si Dívka svůj šokující zážitek s VA nenechala pro sebe,a svěřila se s ním minimálně kolegyňce. I když Slávkovi bylo naprosto jasné,že nejen ní. VA se na kolegyňku pozorně zadíval a zeptal se - a věříš tomu??? A ona odvětila - pomalu začínám! Slávkovi tím udělala opravdu velkou radost! A také jí to řekl - jsem rád,že už v tom nejsem sám!!! Kolegyňka se na něj usmála,pan Bos dostal to své a všichni byli nakonec spokojeni. Pohádka,že? Ovšem daleko hezčí by byla kdyby mu věřila i Dívka... 

Slávek při tom všem tak nějak zažíval pocit Déjá vu... Což pochopitelně znamená chybu v Matrixu... :D


3 názory

"kdosmích".....


Alegna
23. 11. 2019
Dát tip

:-) milé

jsem ráda, že Pana rozesmíváš, má totiž velký smysl pro humor,  směje se mi často a rád


dívka plače

možno je všetko inak

uverila v nekonečné Déjá vu

a to je chyba

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru