Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVýlet
Autor
Norsko 1
Výlet
Ženská, když nehovoří
má pocit
že snad ani nežije
Nic neříkej
Jedeme lanovkou
Oba
Panoramata
Pojď
si to jenom užít
12 názorů
sestricka.slunicko1
20. 02. 2020:-)
Mluvení je prý výrazem otevřeného srdce !
Žena se zavřeným srdcem, je dobrá tak
nejspíš, jako model malíři !
Když se chlap vrátí z hospody a doma
je ticho, tak má pocit, že je už mrtvej !
Bez připomínek a s hlubokým pochopením :)
A klidně si tady i zavýběruju. Besesporu se najde spousta lidí, co tuto milou drobnost nebudou chtít ani považovat za poezii. Určitě je možné tady vyčíst autorovi, že celé tohle téma je tak opoužívané, že se mohl alespoň pokusit uchopit ho nějak nově. Mně se naopak líbí, že namísto toho, aby téma rozvedl, osekal ho na dřeň. Tady už nic nejde ubrat. Přičemž zůstává srozumitelné jako návod na rozbalení pytlíku špaget (a to je jeho účel). Navíc já osobně nacházím vzásadě všechno, co mám v poezii rád. Úspornost, příběh, náladu (tady vpodstatě hezky vykreslenou jen třemi slovy - lanovkou, oba, panoramata). Celý text mi připadá jako takové trochu ukecanější české haiku a vážně se mi líbí jeho bezprostřednost a zvláštní vztah ufrfňanosti s něhou.
Dávám tip, i když znám i nemluvné ženy, které by tě jen v lanovce tiše držely za ruku a užívaly by si s tebou tu krásu. Ne všechny ženy jsou ukecané. Pro některé je důležitější být spolu.
To ale vymyslela Příroda, Evoluce, Vesmír, Stvořitel ....
Mluvit musíme u ohně, se dorozumívat skřeky už od pradávna. Tolik úkolů je v té jeskyni...kvůli přežití. Muž Mamuta musí lovit potichu.
Marcela.K.
06. 02. 2020Kdyby tohle tvé dílo nebyla jen fixce, musela bych být chlap :-)