Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNa veřejnosti chodit jenom po dvou
Autor
Nami 99
Pro mně skoro žádná změna.
Kromě několika málo chvil, které znám stejně jenom z vyprávění, kdy jsem chodil po čtyřech, jsem chodil po dvou celý život doma i na veřejnosti a to i bez nařízení.
37 názorů
Párkrát jsem šla i po čtyřech. A když jsme šli ve dvou... Tak po osmi :D :D
My erotomani jsme trochu smutní, že musíme venku skončit s trojkama. Ale tak hrozné to zase není, přece jenom to děláme hlavně v interiéru.
Hamar - děkuji moc.
To je dobré.
Já jsem to vzal z jiného konce a začal jsem dvojitým viděním.
:-) Dneska jsem na facebooku rozebíral jak se asi změní po tomto nařízení názvy klasických děl tak např. Bylo nás dva, Dva stateční, Dvě sestry, Klabzubova dvojka :-)
Kočkodan -
Jo je to jak říkáš, ale prosím jenom mezi námi. Hospody zavřeli hlavně kvůli mně, protože jsem se ve všech choval pod vlivem nepřístojně a až jako další důvod byl kovid. Kouření je taky zakázané kvůli mě. Teď dokonce uvažují, že kvůli mně zakážou pondělí.
Maximálně opilý člověk se pozná podle toho, že se není schopen bez cizí pomoci ani válet po zemi.
Nami, dílko není mírně řečeno úplně pravdivé – a co ty tvoje časté pozdní návraty z hospod?... Myslím si, že to byl vedle kovidu další důvod, proč je raději zavřeli. (mrkat snad ani nemusím)
Alegna - děkuji moc.
Asi pro jistotu jo. A jestli na ní nemáš roušku tak určitě.
aleši - děkuji moc.
Ruce nebo nohy, na tom nezáleží. Důležité je po dvou. Je i možnost jedna ruka a jedna noha.
aleš-novák
26. 03. 2020po dvou? a myslí nohy, nebo ruce?
B.Ezejmenij
26. 03. 2020Se směju... to je fajn.
blacksabbath
26. 03. 2020chodím sama po dvou.......hou,hou,hou....*/**
R. L. - děkuji moc.
Víš proč má pes ocas? Aby nepřepadával, když vyplázne jazyk.
Evženie - děkuji moc.
Prosim tě, pejska nepul, ale pejskovi by možná nevadlio a bylo by i ku prospěchu věci, kdyby nějakou fenku přeříznul.
Evženie Brambůrková
25. 03. 2020Také to zvládnu po dvou. A můj pes stále jen po čtyřech. Neměla bych ho přepůlit?