Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seLáska v časoch korony
Autor
gabi tá istá
ahojte dievčatá,
11 názorů
gabi tá istá
13. 04. 2020áno, Iren, je to zlodej, mnohým rodinám skomplikoval život
Gabi, vniesla si pokoj do môjho srdca. Videla som tú spoločnosť pod hruškou ako film. Ja celý čas chodím do práce, som tam celé dni, ako aj pred koronou, čiže profesne sa veľa nezmenilo. Osobný život - katastrofa. Už som ti písala, partner za hranicami, ktoré sú zatvorené. Nie sme deti, niečo vydržíme, ale náš spoločný čas, takú vzácnosť, nám vírus ukradol.
láska je všade okolo nás, či v časoch vojny alebo teraz...
Vlčák je raj na zemi, za ťažkú robotu sa odmeňuje atmosférou, ktorú mestá nemajú šancu prežiť...vôbec sa nedivím, že sa tam ľudia zbiehajú nabrať síl, dobra, iných myšlienok, zabudnúť na pliagu, čo sa nám votrela úplne všade a naplnila nás obavami...byť Tebou, tak sa tam presťahujem:)
*****************
Krásné, jarní...vzpomněla jsem si, jak i k nám na chalupu do mého rodního domu a vsi - v době karlovarského festivalu se přihnalo více mladých ...a my jsme s mužem (on byl na to velmi šikovný, měl jen jednu ruku z úrazu v dětství)) navařili cca 100 i více tzv. vareniků, někdo by řekl pelmení , plněných šťouchanými brambory s cibulkou, polévané smetanou a já desítky bramborových šišek s mákem jako zákusek...žádné grilování , oheň s buřtíky, grilování frčelo na festivalových párty, u nás nebyl gril. Spaní ve stanu a kde se dalo...DĚKUJI ZA VYVOLÁNÍ HEZKÉHO.
Přesně... je hezké být na vzduchu, pozorovat zvířata - my kupříkladu máme 4 čerstvá selátka... čas nezastavíme.
ano...nemá se to přehánět...sluníčko léčí...
Gabi, tak se ti tu roušku nakonec přece jen podařilo ušít a už zase budeš mít čas vyvěšovat nová dílka? ;-)
Souhlasím s tebou. Každý, kdo by mohl být venku v přírodě, by tam měl být. Když jsem viděla sousedku, jak na své zahradě mluví se svou dcerou a mají na obličejích roušky, napadlo mne, že už lidem hrabe.
Je to bída, takto se přemáhat, ale musíme to vydržet. Bude líp.
:-) idylka, přeju všem, abychom ji zase mohli brzy všichni bez výčitek prožívat