Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ ČESKÉHO STŘEDOHOŘÍ - pozvánka na výstavu
Autor
vesuvanka
Milí přátelé,
dnes vás zvu na další virtuální výstavu obrázků, tentokrát
Z ČESKÉHO STŘEDOHOŘÍ
na niž přidávám odkaz a přeji hezký zážitek
http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6113
47 názorů
Mílo, děkuji za prohlédnutí galerie obrázků Českého středohoří i za Tip :-)))
per_zay, ty sopečky mi učarovaly už ve škole. Podobné pohoří vulkanického původu, tak pěkně vymodelované erozí, bychom ve střední Evropě marně hledali. Našli bychom je až ve Fracii (pohoří Auvergne ve Francouzském středohoří). Děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-)))
fialko, potěšila jsi mě svojí návštěvou, milými slovy i zájmem, děkuji :-))). Mám radost, že České středohoří je také krajinou Tvého srdce :-)))
Krásné obrázky, budu se k nim ráda vracet.
"České středohoří má své kouzlo, je to krajina mého srdce" - vyjádřila jsi tím i mé pocity.
Inko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Poprvé jsem na Lovoš vystoupila v květnu 1999, skoro celý den pršelo, ale výlet byl krásný s doprovodem ptačího zpěvu. Cestou jsem nepotkala jediného člověka, zato spoustu kytiček a byla fascinována kontrastem květeny a černého čediče. Výlet jsem opakovala víckrát a později s Poutníky Českého středohoří. Teď na středohorské kopečky už jen vzpomínám, naposledy jsem tam byla před deseti lety, a k malování mě inspirují fotky.
Renato, díky za odkaz. Na pohyblivý oberázek Dalího jsem se podívala - je velmi sugestivní, měla jsem pocit, jako bych pouštní krajinou s troskami staveb a soch (pozůstatky dávné civilizace), oživenou ptáky a poutníky na vznášejících se slonech, procházela.
Janicko, vsechny Tve obrazky jsou krasne.
Celek je barevne velice jemny. Nejvice se me osobne libi pohled z Velkeho Lovose. A obdivuji Tvou energii, s jakou tvoris a take prezentujes sva dilka. A kolik kvuli nim podnikas vyletu a nebojis se namahy! Rada jsem se zastavila :-)
Dalí má na youtube (mimo jiné) pod názvem Dreams of Dalí 360 (stupňů) úžasný pohyblivý obrázek - můžeš se v něm sama pohybovat - doporučuju, kdo neviděl: adresa https://www.youtube.com/watch?v=zQ2-oJOkTKc
Renato, děkuji za prohlédnutí výstavy. Moc mě těší, že se Ti líbí. Děkuji i za odkaz na obraz malíře Jimmy Lawlora - na první pohled mě napadla havajská bohyně Pelé. Tohoto malíře neznám, a tak jsem si prohlédla některé jeho další obrázky - jsou nápadité, často surrealistické, připomínající Salvatora Dalího. Zajímavá je i dokonalost malby, takže působí dojmem fotek doplněných malbou.
Honzo, děkuji za prohlédnutí obrázků a Tip :-))). Díky i za krásný komentář pod galerií, k němuž jsem Ti napsala.
Moc se mi líbí, jsem nadšená. Jak z nápadu, zveřejňovat obrázky jako výstavu a jednak, a to hlavně, z tvých obrázů jako takových a z popisů, které tam dáváš. V poslední době jsem (pro sebe - ty ho možná znáš) objevila obrazy malíře - Jimmy Lawlor. Třeba se ti taky budou líbit, byť je to jiný styl než maluješ. Výstavu tvoji jsem už stihla - moc zajímavá a hezká. Posílám adresu na toho malíře:
https://www.facebook.com/LawlorJimmy/photos/a.652000291567406/1352200548214040/?type=3&theater
Jitko, děkuji za prohlédnutí galerie obrázků. Jsem jen amatér, ale snažím se propojit malování s přírodovědou a seznámit návštěvníky podrobněji s krajinami, které miluji. Maluješ moc hezky, jak jsem si všimla u Tvé povídky "Pravidla".
Moc děkuji za pozvání a možnost nahlédnout do ucelené tvorby. Obdivuji, jak to pro tebe není jen krajina, ale dáváš tomu i hloubku poznání. Jednou bych chtěla umět také tak malovat...
Díky J.
Janku, děkuji za nahlédnutí a milá slova i za připomínku názvu Kibička :-))). Ten název také znám. ale když chci zdůraznit, že oba kopce patří k sobě, píši Malý Lovoš.
Honzo, mám radost, že jsem vyvolala Tvoj vzpomínky. Děkuji za za zastavení a milou odezvu :-)))
Zároveň děkuji všem, kteří se zastavili a přidali Tip :-)))
Zavzpomínal jsem, jak jsem tam šlapal s batohem a se psem. Mám rád Tvoje ilustrace.
Helen, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Pohled z Milešovky při inverzi mě zaujal na jedné fotce, a tak hned byla inspirace. Na Milešovce jsem byla osmkrát, většinou začátkem srpna, jednou kolem 23. března (Světový den meteorologie). Do Středohoří jsem jezdila s Poutníky Českého středohoří - byli jsme parta nadšenců této krajiny, byly to nádherné výlety a pro mě inspirace k malování i psaní. Těší mě, že Středohoří znáš a máš na ně krásné vzpomínky.
Na Hazmburku jsme také byli několikrát - nejzajímavější výlet byl v polovině listopadu, kdy ve vrcholových čedičových skalkách kvetlo hodně druhů kytiček a poletovali i motýli.
Třebenice a nad nimi se tyčící Košťálov - také byl cílem našeho putování. Navštívili jsme i Muzeum českého granátu. Kéž by se Ti splnilo přání mít domek v Třebenicích a žít tam :-)))
Maruško, mám radost, že se Ti obrázky líbí, děkuji za zastavení a milá slova :-)))
Helen Zaurak
19. 05. 2020Všechny obrázky mají své kouzlo, z dnešní výstavy asi nejniterněji jsem se zahleděla na Inverzi - Pohled z Milešovky...
Hazmburk jsem navštívila několikrát, v létě a dokonce i o Štědrém dnu :-)
Třebenice... ta vesnička se mi zapsala do srdce. Mám na ni krásné vzpomínky, to když jsem procházela Českým středohořím pěšky, jen s malým batohem a stanem... pamatuji si, tehdy jsem si říkala, že právě v Třebenicích bych si přála jednou mít domek a tam žít.
Děkuji, Vesuvanko, krásné jsou Tvé obrázky :-)
Evženie Brambůrková
19. 05. 2020Bez tvých obrazů by České středohoří nebylo kompletní. Moc se mi líbí.
Roky s Českým středohořím
výtvarně se Jana moří,
šmrdlá rukou, mnoho nespí,
však vznikly jen dvě “skorokresby”.
Pak zkusila Milešovku
a obrázků má rychle stovku.
(střední úsměv)
Jirko, děkuji Ti za prohlédnutí obrázků a milá slova :-))). Moc jsi mě potěšil. Mám radost, že obrázek "Znělcový vrch Sedlo" na Tebe působí tak jak píšeš a vyvolává poetické vnímání. Maloval se mně velmi dobře, každým tahem štětce jsem se snažila vyjádřit štědrost země v okolí tohoto vrchu, ona je štědrá v celém Středohoří. Středohorská krajina působí vlídně i na pohled - je v ní drama i něha, zdroj inspirace. Rozdává radost, o kterou se ráda podělím.
Prohlédl jsem si všechny a zvláštní zalíbení jsem našel v obrázku "Znělcový vrch Sedlo" a to pro pojetí celého výjevu, kompozici. Vybudilo to ve mne poetické vnímání, jakoby vyhaslou a v tomto smyslu zapomenutou dominantu postupně do své laskavé náruče přijímaly okolní políčka, remízky. Jsem rád i za tebe, že kdykoliv zde přijdeš se svými láskami, obejmeš.
Liduško, děkuji za nakouknutí a milou odezvu, těší mě i Tvůj zájem :-)))
Romane, děkuji za prohlédnutí výstavy a milá slova :-))). Těší mě, že se Ti moje amatérské obrázky líbí a děkuji za zájem, moc si toho vážím. Měla jsem radost, že ses zúčastnil vernisáže mé výstavy "Vesuv a Pompeje - perly Kampánie", a že jsi tato místa také navštívil, takže jsme mohli o těchto magických koutech Itálie víc popovídat. Už je to neuvěřitelných sedm let. Galerii v Zwingeru jsme navštívili s manželem v roce 1972, byl to úžasný zážitek vidět tolik nádherných velkých obrazů v originále.
Jardo, děkuji za zastavení a milá slova :-))). Středohoří miluji, - je to krajina, kde se dávná jiskra ohně proměnila v bohatý život, a to mě kromě malebnosti na něm fascinuje.
Renato, děkuji za zastavení a milou odezvu :-))). Krajinou Středohoří, ale i dalšími vulkanickými krajinami se zabývám i po stránce přírodovědné, proto doplňuji obrázky texty, bez nichž bych díla považovala za neúplná.
Marti, těší mě, že se Ti obrázky líbí, děkuji za prohlédnutí a milou odezvu :-)))
Diano, děkuji za zastavení a milá slova :-))) Snažím se propagovat krásy Českého středohoří.
Fascinují mě nejen krásné obrázky, ale i Tvoje encyklopedické znalosti. Člověk tak potěší nejen oko, ale i ducha. Moc děkuji.
Je to jedna nádhera a ty jsi nedostižná milovnice Středohoří, Jano Vesuvjano.
Irenko a Ivi, potěšily jste mě návštěvou výstavy a milými slovy, děkuji :-)))
blacksabbath
18. 05. 2020ukládám si......zítra nahodím nedělní šat....na výstavu se půjdu podívat...:-)...*/**
Jemné obrázky... učitě se líbí, a to ti přeju, Jani. díky za možnost nahlédnutí.