Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

dvě různé skutečnosti

06. 05. 2002
7
0
958
Autor
sue

kdybys tu byl, nešťourala bych se v nose. kdybys tu byl, posadila bych se do sexy polohy a vypjala hruď. kdybys tu byl, snažila bych se začít myslet. kdybys tu byl, čekala bych co řekneš. kdybys tu byl, dívala bych se na tebe prohlížela si tě vrývala si tě do paměti... ráda se na tebe dívám. ráda se na tebe dívám když mluvíš. kdybych tak mohla nebýt vidět a pozorovat tě při rozhovoru. není to láska. je to jen obdiv, jen fascinace tebou. jen neschopnost být ti rovna přes všechny tvoje chyby. kdybys tu byl, tvářil by ses vážně. protože by sis myslel, že tě chci (a opovrhoval bys mnou). kdybys mě poslouchal, řekla bych ti, že NE a byla by to pravda. kdybys tu byl, opili bysme se spolu. ale ty tu nejseš. doliju si víno.


povědomej pocit

Plicnik
23. 03. 2006
Dát tip
zapálím si a doliju víno. (škoda, že neom a víno nepiju, když tu není, tak je jen prázdno...) líbí

Milly
06. 01. 2004
Dát tip
* Ty už tu asi taky nejseš...

Milly
06. 01. 2004
Dát tip
...TAK ASPOŇ ŽE TU ZUSTALA TA DÍLA........JEN ME MRZÍ, ŽE UŽ ZA NĚ ASI NENÍ KOMU PODĚKOVAT........a pokecat.... a tak.....

...není nad to mít něco na psaní u flašky vína. Líbí, škoda, že jsem to nenapsal dřív. Tip.

Armand
13. 05. 2002
Dát tip
líbí moc ***

Zordon
09. 05. 2002
Dát tip
dobrý :-) u čtení jsem se dokonce přestal šťourat v nose

KikinaV
07. 05. 2002
Dát tip
oceňuju upřimnost ..

Jo, paráda! *

Brunhilda
06. 05. 2002
Dát tip
a sakra! tohle nejni zrovna idealni vztah....ale stourani v nose takhle na zacatku me ohromilo....chi

sue
06. 05. 2002
Dát tip
není všechno tak vážné, jak by se zdálo být, odlehčuji tím neodlehčitelné, Brunhildo.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru