Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seCo se dělo v neděli?
Autor
atkij
Čtyřlístek se tetelil
u tenisky v jeteli.
A byla to levá.
Kdo v ní přišel? Eva.
Hned volala: „Jiří,
podívej se – čtyři!“
Pak po čtyřech vesele
lezl Jiří jetelem.
Že nenašel, neva.
Dala mu ho Eva.
Co ty? Příští neděli.
Nechceš taky v jeteli
hledat, kde se tetelí
čtyřlístkové štěstí?
Ano?
Držím pěsti!
14 názorů
Jirko, Pavle, konečně se dostávám k tomu potěšeně poděkovat. Sebereflektivně stojím sice při zemi, ale to víte, že mám radost:))
Tady jsi prostě královna. Spolu s autorkou Fialkou splňujete náročná kritéria pro dětskou tvorbu. Navíc i ve formě nejde jen o spolehlivou provázanost veršů, ale i o využívanou interakci.
Děkujujuuu a všem přeji trochu nebo hodně toho letního štěstíčka;)
Karpatský knihomoľ
18. 07. 2020Bohužiaľ, ako zhýralému jedincovi, tiež sa mi v mysli samovoľne spustili pochody, výsledkom ktorých bola verzia pre dospelých.
Ale v nedeľu sa dialo niečo úplne iné a nevinné, čo som si rád prečítal.
Evženie Brambůrková
17. 07. 2020Ale to je ,,roztomilé". Hlavně úsměv vyvolávající.
Tohle dílko rozhodně nestojí za starou bačkoru. (lehký, leč naprosto zřetelný úsměv)
Hezká říkanka... vtipné jako všechno, co vytváříš pro děti.
blacksabbath
16. 07. 2020já už našla v jeteli....a proto se tetelím.....čtyřlístky mám čtyři....příroda tu hýří...*/*********************************************
Gabi!!!:))) jasně, je to takový dětský rap. Bez správného rytmu se neobejdeš:)
čítala som neva, dala mu Eva...ale rytmus, chápem :) a je to dětem