Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sedobrý den :-)
Autor
atkij
plavala v sudu
plave v konvi -
vosa
kniha na dece -
moucha přechází
"Dobrý den..."
zatopený lom -
kámen voda mraky
lidí
21 názorů
Thea v tramvaji
04. 08. 2020Moc se mi líbí druhá a třetí!
V jednoduchosti se skrývá /mnohdy/ haiku, a ty jsi skutečně česká haiku-Amy:-)), nadšenec pro tvorbu... a vychází ti to skvěle!
Karpatský knihomoľ
03. 08. 2020Prvé dve paráda, dobre a presne zachytené okamihy zo života. Najmä prvá si zaslúži výber.
Dobrý i dnešní den všem:) Děkuji za čtení.
Moucha se prošla po str. 390, druhý odstavec Kroniky ptáčka na klíček (H. Murakami), vosa přežila - konev bez kropítka, lom Horní Cerekev - nebýt soboty, je to tam boží:)
Mládí je v čudu
s tím faktem se holt porvi
stárne i Rosák
Počin mládence
sprintem mizí ve mlází
něco musí ven
Blbost jako hrom
rozdovádět dva jaky
se zřídka vidí
u mě nejvíc moucha....je tam humor a to já ráda......ale pro všechny...*/****
Chalupa, ticho a klid.....vnoučata odjela.
Na první prolet se mi nejvíc pozdávala moucha, hned jsem se s ní courala po obsahu...
No, a na lomu mě zlomilo, že sice je ten konec takový lakonický, snad i předvídatelný (?), ale rozechvělého samotáře, těšícího se ze svatého klidu malířova oka, tento výlev jak z ucpané nákupní galerie kvalitně dorazí.
Holt lom s koupací čepicí.
První se nedá zbavit.
Vose k létu patří... Muchy taky... A mraky (lidí) rovněž :)
Ty dvě první jsou boží:) Ta třetí ne a ne, že to není dotažené (teda asi do mé hlavy), škobrtám o ty mraky ... ale na tip? S jásotem nad vytrvalou vosou a mudrcem mouchou! :)