Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seVZPOMÍNKA NA POMPEJE - pozvánka na výstavu
Autor
vesuvanka
Milí přátelé,
zvu vás na svoji další virtuální výstavu obrázků
VZPOMÍNKA NA POMPEJE
na niž přidávám odkaz a přeji hezký zážitek
http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6157
Jana Vesuvanka
22 názorů
Diano, Alice, Maruško a Liduško, zdravím a děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova :-))).
Diano, já vystavuji už jen na internetu. Držím palce, aby Ti operace dobře dopadla :-))).
pamatuju si některé z těchto obrázků z výstavy, ale fresky jsem neviděla, jsou také krásné***
Evženie Brambůrková
24. 08. 2020Mám tvoje obrázky ráda, jsou tak pohodové.
Některé obrazy z Pompejí jsem už, tuším viděla, ale vždycky se k nim zase ráda vrátím. Tip.
Tvoje obrazy miluju! Výstava bude určitě zase veliký úspěch! Já jdu, bohužel, na operaci, jinak bych se určitě přijela podívat! Tak díky aspoň za tvoji "malou galerii". Krásné obrázky!
Ivi, Luboši, Renato, Peter, Můro, fialko, Irenko a Romane, potěšili jste mě svojí návštěvou, zájmem a milými slovy, děkuji a zdravím :-))).
Luboši, popel si na hlavu určitě nebudu sypat :-)))
Irenko, mám radost, že se Ti fragmenty fresek líbí, váhala jsem, zda je mám vložit, protože jsou tam místy anatomické chybky (figurální kresba je pro mě tvrdý oříšek).
Milý Romane, pro mě jsou virtuální výstavy teď jedinou možností prezentace obrázků. Mám radost, že Tě moje náměty výstav oslovují a že jsi navštívil Pompeje. Vesuv v Karlíně, kde jsme se setkali v roce 2013 na vernisáži mé poslední výstavy, a kde ještě mnohem dříve proběhla autorská čtení Písmáka, byl bohužel před pěti lety zrušen.
Karpatský knihomoľ
23. 08. 2020Túto výstavu som si obzvlášť vychutnal.
Tak si, Jani, doufám nebudeš později sypat popel na hlavu, že jsi sem ten odkaz dala.. ;-)
blacksabbath
23. 08. 2020Hezký večer Jani.....krásný už je úvodní obrázek......jdu na noční prohlídku:-)))