Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sekudy?
Autor
atkij
cesta v lukách -
v levé koleji potůček
v pravé schne plzák
nedělní siesta -
do hádky politiků
zařezává i pes
barvení odrostů -
u misky moucha
tře si nohy
k trampské osadě
nás naviguje
vietnamský chlapec
16 názorů
Radovan Jiří Voříšek
29. 09. 2020První obraz, který mě přepadnul byl MUDr. Plzák jak schne v poli.
Mouchu a barvící se obrost jsem nepochopil
Navigátor - vietnamský chlapec se mi líbí v tom, že on je tady vlastně taky jako tremp
Jejda, ještě děkuju všem ostatním za super Komenty. Díky nim vhlížím i za sebe, do sebe, do vás, za vás. Super zpětné vazby.
teisan, tak ráda Tě vidím. Děkuju mocičko moooc!:)
Umbratica, i Tobě patří díky.
Jakoby ta současná - nynější, poslední haiku tvorba někomu z "oka" (hlavy, pera, notebooku atd.) vypadla...včetně toho Kyjova...
Cestou na Bouřňák
mě předjíždí na Harleyi
ňákej Rammstein.
TP
Thea v tramvaji
23. 09. 2020Pobavilo a rozesmálo mne to :) díky a tip na oplátku :)
Evženie Brambůrková
22. 09. 2020Takový je život.
Ano Jitko, je to žel tak – třítýdenní idylické období bez opičích komentátorských ataků skončilo. Upřímnou soustrast.
Babička v mukách
zkouška nervů od vnuček
psychický mrzák
Vrh se do koštu
vínečko v těle šplouchá
má k pití vlohy
Mlíčko po bradě
zkušenost markýruje
je ještě žabec
blacksabbath
22. 09. 2020všechny čtyři jsou super.....:-))).........*/*****************
nejpekelnější je ta moucha, co si odbarvuje chlupy na nohách ... :)
Tip především za první.
Takovéhle haiku napsat před volbami, to je geníální! Nabýdl bych ho komunistům a sociální demokracii. Pro ODS a TOP09 bych vytvořil zrcadlové. S potůčkem vpravo a schnoucím plzákem nalevo. Straně, která by si nejvíc cenila autora, bych prodal práva.
Dlouho bych váhal v druhém nad i. Trčí mi tam, ale má svůj význam, nevím.
Poslední má vtip, ale mám pocit, že standard 5,7,5 by nebyl neřešitelný, možná pracuješ s přízvukem, ale tomu já nerozumím.