Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sevenčení
Autor
atkij
venčení -
až do druhého patra
otisky tlapek
na gauči
po mně skáče pes -
Moravec do řeči...
10 názorů
Pavle, ty jsi mě fakt rozesmál:))) Vylíčil jsi tu hypotetickou situaci tak věrohodně, že mám pocit, že se stala. Uvidíme, co budoucnost nabídne. Němý Moravec by se do dějin možná zapsal:)
Jednou se na literárním trhu objeví Tvoje sbírka senrjú s názvem "Záživky s Moravcem" (záživky jako zažívání). Ve studiu u Moravce se nad ní sejdou snake_01 a Majaks. A celý národ bude sledovat vyhrocenou diskusi o tom jestli je senrjú právoplatný literární žánr. Přes skype se Moravec spojí s Tebou, abys poskytla názor autorky. V momentě, kdy váš pes uslyší Moravcův hlas upustí ponožku a začne zuřivě štěkat, takže nikdo neuslyší co říkáš...
Děkuju všem, vážím si "kritických" slov. Kategorii jsem již změnila. Nebyla jsem si jistá prvním.
A PavleK, Moravec se už pro mě stává symbolem nědělního poobědového času. Přestože jdou doma hlasy - "zase ten zoufalec" - ale to zanechávám bez dalšího hodnocení:)
Takže i KK, takže jak z výše uvedeného vyplývá - možno i stretneme:)
Evženie Brambůrková
03. 11. 2020Moc pěkné.
venčení po 21 hodině......pes neštěká..... je plyšovej.....(stalo se u nás na náměsti)..:-)))))............*/**********
Ako PavlaK, aj mňa zaujal ten Moravec. Dúfam, že sa s ním ešte stretneme v tvojich textoch.
Senrjú jak vyšitý. Kdo tento týden uklízí společné prostory?
Ty ses do toho Moravce nějak zahleděla, ne? Je to myslím Tvoje třetí báseň v níž figuruje.
:-)