Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePozitivní pohled milenců
Autor
Nami 99
Už se moc těším miláčku, až se spolu krásně rozvolníme a dáme si další úžasné reprodukční číslo.
9 názorů
Tak mne rozesmála nejen básnička, ale i komentáře. A hlavně si to užijte.:-)
Kočkodan -
Když vám blízko třísel hučí,
hříšná myšlenka vás mučí,
nezalezte do papučí,
vemte ženu do náručí.
aby tě nepokousal PES.................:-))))))))))))))))))))))))..............*/****
Když vám cos hučí blízko třísel
a hlava jde kolem z reprodukčních čísel,
nabádám chlapy (nejen Pepy) –
pryč od žen tlapy a dělej dřepy!
Prosecký - děkuji moc.
V prvním odstavci jsi mně trefil do slova a do písmene. Jako bychom se znali důvěrně. Opravdu.
Co se týče druhého odstavce, dám na doporučení antikoncepce a začnu s tím již dnes. Pustím si rádio na plný kule.
Autor nežije se svým sexuálním partnerem v jedné domácnosti, a proto se s ním během restriktivních opatření nemohl "stýkat". Evidentně nemá žádné jiné existenční starosti (nepřišel o zaměstnání a platí mu dál i mzdu - asi je ve státní sféře), a veřejný dluh jej (na rozdíl od miláčka) nechává klidným.
Vzhledem k populační explozi (počet lidí už se blíží 8 miliardám a my víme, že optimální počet lidstva je asi 500-600 milionů) doporučuji antikoncepci!