Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Do nebíčka či do peklíčka?

11. 02. 2021
21
11
444
Autor
trojort

Která z postav je pro příběh důležitější?
Kristus či Jidáš?
Kdo více zaplatil?
I ateista se modlí, protože sám neví, co to onen ateismus je.

Cherubíni by se taky rádi smáli, ale copak to jde?
V kostele barokním?
Tak aspoň vysazují nahé zadky.

Z čistého nebe se rozlehlo zahřmění.
„Už mě všechna ta krása sere,“ zařval někdo nejvíce, jak mohl.
A stejně ho nikdo neslyšel.


11 názorů

trojort
20. 02. 2021
Dát tip

...díky...


lastgasp
16. 02. 2021
Dát tip

Mám z toho prču, jako spravedlivý římský katolík.


Arwen Leinas
13. 02. 2021
Dát tip Aru

Kristus bez Jidáše by byl asi jen tuctový kazatel a zapadl by.

Jidáš bez Krista by mohl být pohodový týpek co chodil chlastat s kámoši a nikdo by jej dneska neznal.

Jeden bez druhého asi nemohli být a tak se potkali a dopadlo to tak, jak to dopadlo. A oba jsou slavní, byť Jidáš na to asi úplně hrdý není :)

Zařvaná věta mi připoměla jeden starý film a dost pobavila. Podobně, jako ten film.


Evženie Brambůrková
11. 02. 2021
Dát tip Arwen Leinas

Prostě pohoda. :-)))


Dagmaram
11. 02. 2021
Dát tip

já raději uchechtavajiciho anděla než toho s holýma zadkem. Dobré to máš :-)


bixley
11. 02. 2021
Dát tip Alegna

Jsem ateistka, ale modlím se, abys zase něco napsal.


Kočkodan
11. 02. 2021
Dát tip Gora

 

Já stejnou větu na adresu tvých dílek nikdy nezařvu. (takřka andělský úsměv)


Aru
11. 02. 2021
Dát tip

já raději převtělování, ale tak nic proti básni, už Savage Flame tady zanechal naprosto geniální komentář


Zbora
11. 02. 2021
Dát tip

https://www.youtube.com/watch?v=BrAeyTacJIE


Savage Flame
11. 02. 2021
Dát tip Gora, Zbora, Aru, revírník, Zajíc Březňák, Danny, gabi tá istá, Nami 99

Jako zazranec do historie a to vcetne teologii, bych mohlo me racionalni a faktograficke ja vyvracet fakticke nepresnosti jako ze ateista neni ateistou, pokud se modli, ale je to pak spis gnostik. Stejne jako ze cherubini, nejsou ti "prdelati" andelicci v baroknim umeni, coz jsou amoreti, ci amorove pokud maji kridla, ale ze casto maji treba i zvireci rysy, ctyri tvare a treba b knize Genesis chrani s plamenymi meci strom poznani a k roztomilosti maji fakt daleko... Nicmene myslim si, ze nejen, ze se daji veci videt ruzne a modlici "ateista" muze byt treba vyjadrenim pokrytectvi, ci vsudypritomne pretvarky a sebeklamu, ale hlavne se tomu memu mene racionalnimu ja basen vazne libi a nebudu si hrat na to, ze vim lepe nez autor, co presne bylo danymi slovy mysleno. Spokojim se tedy s tim, ze podekuji za hezke pocteni a dam tip, protoze si ho dilko podle me skutecne zaslouzi. Dekuji. ;) S.F.


annnie
11. 02. 2021
Dát tip

Ale slyšel, slyšel :). Ale Anna ví, že On to myslel jako dada :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru