Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seSpeciální dietní program
Autor
Hamar
Neuspěla Kořínková
ani jídlo z krabičky.
Váha téměř stokilová
i když stoupám na špičky.
Dohnala mě moje kila,
dostávám se do léčky.
Výživářka pořídila
mi opičí mozečky.
Sehnala je dneska ráno
v našem supermarketu
a poté mi nařídila
bezlebkovou dietu.
20 názorů
Zeanddrich E.
20. 02. 2021Kdyby to šlo, tak bych klidně od Tebe i nějakých 20 až 25 kilo převzal :) (při mé výšce cca 197 cm bych byl potom ..tak akorát k nám ..na statek :) )
No v preparování mám praxi- já studoval v dobách, kdy se na fyziologii a farmakologii používala ještě laboratorní zvířata a jelikož je má dávno zapomenutá diplomka o diagnostice maligních nálezů v mozkové tkáni, uměl jsem mozečky savců preparovat docela zručně. (Obvykle ne trepanací zezhora, ale od spodiny lebečné přes foramen magnum- je to ovšem trochu větší řezničina).
v lebce se mi kroutí slova.......být či nebýt....žrát či nežrat.....:-)))))
Ony ty mozečky se dají koupit jako jiné maso s kostí (s lebkou) nebo bez lebky (čistě mozečky). Protože to není zrovna levné, import Indie, tak to výživová poradkyně kupuje i s lebkou, ty jsou levnější a pak je třeba mozečky z lebky vypreparovat a můžeme konzumovat. :-)
oblíbená je taky "see food diet" - co vidím to sním...:o)
No naštěstí ty mozečky jdou z z opičích lebek vyloupnout dobře. Ale lebky pak nevyhazuj, to by byla věčná škoda- já to dávám sousedovic slepicím, prý po tom dobře nesou.
Jím jenom kedlubnu.
Jinak fakt nezhubnu.
A nejvíc hubnu,
v březnu a v dubnu.
Když vidím bůček,
tak sebou škubnu.
Dietu ti tvořím novou,
tyčka budeš zblízka, zdálky,
sice také kořínkovou,
ale s káčkem bez verzálky.
Co běhám na chalupě
po schodech nahoru dolu,
postava se formuje,
jak na běžeckou dráhu.