Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seKudy?
Autor
Akim
Pro rány boží, je to tak snadné přeci,
většina cest vede přímo k tvému srdci,
já ovšem pro obrovský splín,
mám chuť jen vylízat ti klín.
7 názorů
Máš pravdu v tom, že lidská povaha se nezměnila, ale Svět docela ano. Společnost už není tak prudérní jako dříve, také vliv církví není už tak markantní, alespoň už ne celosvětově a napřiklad žena už dnes může žít jako žena a ne jako služka pro muže. Jedinec si zkrátka může žít tak nějak po svém, alespoň u sebe doma, což ještě v nedávných dějinách nebylo běžné. Jinak souhlasím, nechť každý žije, jak umí a budiž mu to dopřáno. :-)
ad. Dnešní svět nabízí... Hmm, myslím, že lidská povaha se nezměnila, co člověk povstal z hlíny. Mnoho podob vztahů bylo před námi a bude i po nás. Jen se o tom v každou dobu mluví jinak. Koneckonců, ať si každý žije, jak chce. Pokud tím nikomu neubližuje a nestaví svý štěstí na cizím neštěstí, nechť je mu přáno...
Zajímavý postřeh a upřímně jsi tak trošku uhodila hřebíček na hlavičku, jelikož možná právě o tom tahle báseň vlastně je. Z člověka, který má se vztahy ne moc dobré zkušenosti se časem může stát citově chladná osoba, co si jde jenom za chtíčem a potěšením. Na druhou stranu, z vlastní zkušenosti vím, že i z postelové avantýry se může vyklubat nádherný a plnohodnotný vztah, tyhle cesty a nitky jsou osudem tak nějak zvláštně propletené. Jde o upřímnost a schopnost spolu komunikovat a také je to o kousku toho sťěštíčka, že se ty dva potkají na správném místě a ve správný čas a sedne jim to spolu. A navíc, i lidem, kteří spolu nežijí a scházejí se pouze za účelem erotických radovánek může být také moc hezky. Dnešní svět nabízí spousty variant, existují například polyamorické vztahy.
...je to sice od věci, ale nějak mně s tou Tvou básní o sexuální terapii ,-) napadlo, že pro některé je daleko svízelnější si někoho pustit do duše, protože to paradoxně pokládají za příliš intimní až zraňující...zato ale bez problémů a bez ostychu vlezou s kdekým do postele... pardon
Tip
Radovan Jiří Voříšek
03. 03. 2021ok, tak to beru
Je to vyložené nadsázka, psané pro zasmání s vědomím, že ty verše drhnou. :-)
Radovan Jiří Voříšek
02. 03. 2021Je v tom dobrá nadsázka, první verše jakýsi vzlet, zakončení - reálná chlapská touha
Se slovem srdce se těžko něco kvalitně rýmuje, i když : srdci - přeci - není sice totálně nečisté, ale není to prostě znělý rým.
splín - klín - slušné
Rytmicky, pokud jsi miniaturu zařadil do kategorie vázaný verš, tak první dva verše mi přijdou nedobré, druhé dva o něco méně nedobré.