Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se- 12.s -
Autor
per_zay
-
dvacet pět tisíc
Staromák plný křížků
za každým život
-
dvacet pět tisíc
náměstí plné křížků
za každým život
-
9 názorů
Velké téma. Prohlížela jsem si fotky na netu a slzám se neubránila...dotýká se mnohých z nás.
Do textu ale těžko předatelné. Tedy necítím to z něj...
Evženie Brambůrková
26. 03. 2021Ráda bych tam došla napsat jmého své mámy.
Hezké, zřetelné, dávám TIP.:-) I když mi bylo řečeno, že senrju bývá vtipné. Je to pravda?
Mně-kategorické ignorantce je docela jedno jestli je to hajků nebo serjů ,-) ...hezky napsané to je. Prostě je to moc křéžů. Dám Tip a basta! ,-)
Mag: ano, mohlo byto být i bez "Staromáku" :) .. ale za každým křížkem vidím zmařený život..
PK: ano, haiku - senrjů .. hranice je někdy "vachrlatá" :)
Upravila bych poslední větu. Život to není. Staromák je slangově, dalo by se hezky změnit. Možná moc dopovězené na haiku. Co myslíš?
I když to je orientované na člověka spíš bych to vnímám jako haiku. Senrjú vnímám spíš jako odlehčenou kategorii. Je pro něj typická ironie, nadhled i nadsázka. Tohle míří do hloubky.
Výstižný text.