Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se"pozvěte hyeny"
Autor
per_zay
-
"vpusťte hyeny"
dáví splašky přes své rty
na Hradě králů
-
10 názorů
Takovej Putin je mnohem horší. Víš kolik dveří on musí projít, kolik schodů sešlapat, než ho ve zlatě zaberou kamery? Těžkej život potentáta, kterej řídí svět nejen doma, ale i na Blízkém Východě
Evženie Brambůrková
10. 04. 2021Vzhledem k této odporné osobě to je decentní možná až moc. Zlodědek nemá právo sedět v památných místech našich dějin, ať už na Hradě nebo v Lánech. A dovolit si dokonce uzavřít průchod Hradem, to je velká drzost.
Ta frustrace začíná být málem celospolečenská - nejsem rebel, ale možná že už by se nějaký ten podnět k ústavní žalobě přeci jen našel. Navíc mám za to, že celá druhá kandidatura byla postavená na lži, protože onen veřejný činitel neinformoval (pravdivě) o svém zdravotním stavu...
Příjde mi, že dáví splašky je hodně decentní, vzhedem k tomu jaký ten, o němž si myslím že to je, používá slovník.
goro, decentní slova pro tuto situaci? tohle dílko je dle mého skromného názoru decentní až moc.
G: pro "dávení splašků" decentnější slova jaksi nenalézám ..
i za cenu netipu :)
Pere_zayi, kdybys použil decentnější slova, ode mne by to bylo na tip... dalo se - vlastně totéž - podle mě napsat s větším, neosobním nadhledem /?/.