Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte sePísmáku !
Autor
Norsko 1
Písmáku !
Koukám, jak je tu mrtvo. Mít vlastní názor
se dneska nenosí. Jenom Gora žije
a žít
bude dál, i když my ostatní
dávno zhebneme
a zatřepetáme
křídly.
Touhou po lepším zítřku
40 názorů
Nedramatizuj zdejší situaci. Ještě lze nalézt koutek, kde se dá zdravě vyprdět.
já si všímám jak vůbec svět zestárnul, nikde žádní skřítci, draci, sirény, ani ty víly, je to hrozný,
tfuj :D
Písmáka ovládli geronti, resp. gerontky. Poezie tady je smířlivá, vydezinfikovaná, málo konfliktní, neburcující, málo originální, i kritiky jsou "na úrovni", žádné velké hádanice - prudiči byli vyštvaný už Lyrykem, ale i dalšíma, zavládla nuda, ta zahnala i další kontroverzní, zajímavé autory. Totem ovládli prudiči těžkýho kalibru, ale bylo to zas příliš. Nuda je nejen v Brně. Ale i ty už nejsi ten prudič, kterejs bejval, zůstal jsi tu sám na hejno natěšených pisatelek s dostatkem času. Svět Písmáka asi celkově zestárnul, poženštil se (a zmoudřel?).
Norsko, nemám na vtipnou diskuzi, prožívám pocit vyhoření, takže nevím, jestli ti to pomůže, ale pocitově tě chápu a taky ti chci říct, že věřím, že tání ledovců lidem škodí
...veliké podklady hlídané drakem :-)) Ano, tak to asi v tomto případě bude...
skřítci praví, že v hlubinách zahlédli veliké poklady hlídáné po věky zapomenutými draky, leč doba odvážným přeje, nechť vědecký tým Písmáku na cestu se dá :D
Aaaaaa skřítkolog! Ještě že jsi přišel :-))) Prosím, nabídni nám něco ze své studny moudrosti
Oh, to musí být šílené až k uzoufání. Nikdo Ti nerozumí, nikde ni ždibeček pochopení pro Tvou ušlechtilou duši není. A ona tak sama, nebohá, nepřízni čelí. Smýkána nevlídnou vichřicí života a nemilosrdně na cáry rvána. Hle, však kdyby alespoň okolí tak tupé a necitlivé nebylo a ze rtů básníkovi odezíralo, mezi řádky jeho potřeby vždy nacítilo... Avšak stokrát běda, bližní na světelné roky Ti vzdáleni...a v Tvých uších zní jen hlas tupých ovcí. Utírám si slzy, soucítím
člověče Norsko!
:D
jaké lepší máš na mysli? Na Kladně? nebo Ostravě?
:D
souhlasím s tebou, Písmáku chybí víkendové diskuze :D
Všechno abych pořád někomu vysvětloval. Jak mě to ničí! Kolik energie mi to bere! Neschopnost druhých na mou hlavu.. Šílené
...netuším, jak si ten lepší zítřek představuješ.
Koneckonců, co my víme, co by bylo lepší nebo horší. A jak to vůbec zjistit...
co by byl ten lepší zítřek? Na lepší včerejšky tu nejsem asi dostatečně dlouho.
budliky, budliky....Mikuláš je až v prasinci ee v prosinci. Seš nějak v předstihu ,) Tak je zase pěkně schovej, ať si neublížíš ,) Náš Písmák by takovou ztrátu neunesl.
No, jééje, to je šepot ...ššššš....ššššš....tak tichounký ve spánku... nesený po vánku. Tímto Ti uděluju diplom za šeptání :-)
A to tady musíš řvát na celé kolo? ,)) V nadpisu bylo Písmáku! ne Diono, chci diplom. Hmm, sice nevím, proč bys ho měl chtít zrovínka ode mě... a navíc moje výrobna diplomů má už zavříno ,)
beee beee kyselý ovoceee .... Přikyvuju hlavou nad Safiánovým textem, že třeba, já méně chápavá, ani nevím, co křičíš a co chceš. Jooo, vlastně, nějaký ten "dyplóm" :-))
Ovoce! Ovoce! Ovoce!
Ja jsem zdechlaaa..nebavi me psat sve obsirne nazory na dotykovem telefonu a k pc se skoro nedostanu... takže zbabele vyuzivam pismak k nabuzeni pocitu, ze se obcas neco toci kolem me (odkladam texty)
A sem tam do neceho kopnu. Kde ze ty puvodni idealy (moje) jsou!
Norsko, tvůj námět k diskusi přináší řadu témat. Ale k žádnému žádnou záchytnou nitku. I formulace je dvojaká, nejasná. Jediné, co je jasné: je tu mrtvo. I zmínka o Goře je dvojaká. je míněna jako příklad aktivity nebo symbol mrtvolnosti? Stýská se ti po živé komunitě, v podstatě po prázdném žvanění, chybí ti v něm jen nějaké peprnější koření nebo se ti stýská po kvalitě? Možná bys měl méně chápavým trochu přiblížit své stanovisko. Říci otevřeně svůj názor (který ti tak chybí u jiných).