Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seI Bohové mohou být šílení
Autor
Norsko 1
I Bohové mohou být šílení
Kolik života a energie nám ještě zbývá,
ptám se a klečím před Bohem
Víc jsem proved,
než jsem získal a kupodivu
ani neplánoval státní převrat
Ani netancoval
jak pískal druhej
Nikdy jsem si ale z druhejch
neudělal živý terč
abych si z nich mohl udělat srandu
22 názorů
a das mi sanci a prozradis mi, jaky ten postoj je a jak to souvisi s nasi diskuzi?
no sakra, takhle se ma chovat chlap... i malej kluk by mel... i kdyz, pevnej nazor a stat si za nim, i kdybych se mejlil.. coz teda neni tvuj pripad... Ale pojdme se vratit k tomu zivymu terci...
Ty si možná hezky povídáš, ale já zastávám tvrdý a nekompromisní postoj
:)))) ale ne, vzdyt si tak hezky povidame, pojdme probrat, jestli sis tady uz z nekoho udelal zivej terc. Bo jinak se nehnem z mista. Uvidis, este budeme kamosi, chce to jen pozitivni pristup.
ale drahousku, kdopak ti zase udelal bebi, ze tak prskas? Pockal si par dnu na reakci, copa to? Ze ty nechces kamaradum ukazat, jakej ses hulvat a vis, ze ted uz sem neprijdou? Tak koukej, lasko muj, at mluvim konkretne (coz tobe moc nejde) : nikdy sem si ale... srandu (viz. text) je lez, zivej terc tady z nekoho delas kazdou chvili prave z tech pohnutek.... joooo, a stale si mi nevysvetlil, co je ctyrversi...
1) nikdy nerikej nikdy
2) pro mne mnohem desivejsi jsou lidi co si z jinych lidi delaji zivy terc z jinych důvodu nez je sranda ...
probuh, tolik lzi v tak malo slovech, zvlast ten konec tady, kde te kde kdo zna, je hodne smutnej, ale hodne vypovida...
Nedovolím mu, aby si natlouklo. Nebo se jakkoli zmrzačilo, držím ho pevně v dlani
Norsko, mě se ta tvoje ...řekněme...citlivá tónina moc líbí...
Hmm, ad. Tvůj koment, ale my přece nejsme žádné oběti...
A prosím, kdo provokuje? Hmm, Ty jsi občas tak komplikovaný, že se v tom ztrácím... ,-)
mne je máločo sväté, aby som si z toho nerobila srandu, iba viera druhých. Inak si robím srandu zo štátnikov, potentátov a impotentátov, čokoľvek čo sa okolo mňa mihne a niečim vytočí okolie.
Mňa by z toho kľačania boleli kolená - bolo by to na dlho. Dúfam, že sa to dá aj so stoličkou, alebo pohodlnou sedačkou...