Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Královna eneb manželství po letech

24. 02. 2000
4
0
1476
Autor
Dany

Ve spěchu upravené šaty a vlasy běh ve střevíčcích k místu, kde čeká prince bez strachu a smutků teď ona prožívá časy které jí přinesou z láskou i zlaté mince V trávě zválená sukně, šátek a blůza políbení pod třešní ve správný den královnu z lidu bude milovat lůza princ se svým úlovkem je spokojen Ale ne na dlouho .... Když královna pluje hradem na cimbuří a zpátky král ukrývá se před smradem a v žaludku tiší zmatky protože je královna už stará dáma Pod silnou vrstvou líčidel skrývá se obličej snad když řenu svou král starý zřel potichu musel se smát protože je královna už stará dáma Šaty skryjí co musí ženských linií zhluk krok podivný, směšný a husí na stehnech vlní se tuk protože je královna už stará dáma Polibek posílá vzduchem mladému šlechtici ten ač statečný je duchem úsměv nemá na líci protože je královna už stará dáma V bezedné královské spíži láhev rumu není snad královně očka se klíží a poslintala si šat ......... Když ohlásí se noc a měsíc vyjde královský pár ulehne v lože své večer si každý konečně na své přijde . . . . . . . . . . . . . . koncert dvou pil k poslechu sonáty zve.
Estel
22. 03. 2002
Dát tip
je to trochu moc ze života, ach jo, ale dávám tip :))

Silvinka
10. 06. 2000
Dát tip
Máš pravdu o tomto žiadna rozprávka nepíše... Žili spolu šťastne, až kým nepomreli... Houby... Ale vieš čo? Ja mám dnes príliš romantickú náladu, aby som takéto niečo chcela počuť... Bránim sa, bránim... Tipu sa z hĺbky duše neubránim... Ale už idem, inak z toho bude depresia.... ;o)))

Rivka
25. 03. 2000
Dát tip
:-))))) Nepříjemně upozorňující:-))))))))))

Kittie
22. 03. 2000
Dát tip
Jeje, jak hořkosladký pohled. Už se nemůžu dočkat. Moc dobré! :o)

zolli
20. 03. 2000
Dát tip
teda do ted jsem odolavala a vydrzela te netipnou, ale cukalo mi cim dal vic. Ted jsi mne premohl... 4 a 5 sloka mne dojala a ja stala pred zrcadlem. Pripomels si mi situaci: ja se tuhle vykulila z koupelny po nekolika nekonecne dlouhych chvilich upravy sveho zevnejsku.Nespokojene jsem mrucela nad ztracenym casem, ktery se /dle mne/ dal uzit efektivneji. Nacez mi muj sladky a vzdy pohotovy muz odvetil: „Nezur, budes na tom cim dal hur a casu tam budes potrebovat cim dal vic!“ :o))) jak vy muzi jste sladce uprimni... za pohadku dik za shluk linií TIP Pššš: A za nastaveni zrcadla? mozna...uvidime!:o)))

Merle
14. 03. 2000
Dát tip
éééééééééé :-)))))))))))) tvůj styl se mi líbí...

Laďa
24. 02. 2000
Dát tip
Tak to dopadá moc často, byť tomu mladý a dokonalý člověk uvěřit nemůže.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru