Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seD/Otazníky
Autor
Benetka
Všimli jste si někdy
Kolik je v dotazníku
Otazníků?!?!?!
No ale vážně!!!
10 názorů
Zatím jsem se nevšiml, ale pokusím se. Tichá mě zlomila a musel jsem si dát pivo!
Zeanddrich E.
01. 06. 2021Apropos -bydlíš ještě v Břeclavi? -A kam tam chodíš ..pít :)?
Zeanddrich E.
01. 06. 2021:):)
Dílo se mi líbí víc než prolog i než písnička. Myslím, že bys někdy moh zkusit porušit svůj vlastní zákon a napsat něco neplechově nešrotově, aby se vidělo, co to udělá. To je výzva, milý Benetko! Tip a.
Díky Kočko za návštěvu - kafe a rumíčka do něj mám vždy připraveno. TD zde na písmáku je hen ten oný Tématický Den který ovšem vždycky zaznamenám až Den poté. Nu a stejně třeba jako Pan kolega Netwoor jsem hráčem online hry WoT (World of Tanks/Svět tanků) kde termit TD značí íngliš Tank Destroyer po našem stíhač tanků... Rád hraju s Ferdinandem na rozdíl od mnoha jiných. Ale je to má počest Panu Ferdinandu Porsche.
Já opatřím svoje souvětí stylově také otazníkem – copak je to TD?
Po deseti pivech bych už možná nerozeznal klávesnici od pračky.
Úžasný prolog. Po deseti pivech bych už asi nežila! Ale jinak proti pivu nic nemám :-)
Připomněl jsi mi písničku "Dotazník", co kdysi zpívala Zagorka s Rezkem. Znáš?
Gabi: Kolikrát u toho už usínám a písmenka si rády mění na klávesnici pořadí ale jo! Furt to jde!! A navíc: Jsem trénovaný!!! :D
po desiatich ešte artikuluješ? teda vidíš na písmenká? za to TIP