Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seZ KANÁRSKÝCH OSTROVŮ - pozvánka na virtuální výstavu
Autor
vesuvanka
Milí přátelé,
zvu vás na další virtuální výstavu obrázků, nazvanou
Z KANÁRSKÝCH OSTROVŮ
Posílám odkaz a přeji hezký zážitek
http://www.seniortip.cz/?module=club&action=galerie_view&id=6243
Jana Vesuvanka
34 názorů
Andrejko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu. Moc mě těší nejen to, že se Ti líbí, ale že jsi Kanárské ostrovy navštívila a na obrázcích některá místa poznala. Tamní floru bych neznala, kdybych neměla skvělou knihu "Květena Kanárských ostrovů", která, přeložená z němčiny, byla u nás vydána, a podle níž jsem malovala.
Vesuvanko, díky za možnost vidět tak krásné obrázky. V názvosloví flory se moc nevyznám, ale myslím, že jsem poznala některá místa.
Morticia Adams
22. 06. 2021Věrně zachycené, takže ano, poznala.
Morticio, děkuji za zastavení a milá slova :-))). Těší mě, že rostliny jsi poznala.
Morticia Adams
21. 06. 2021Krásné! Krom 2 i ty rostliny po-znám.
fialko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova i Tip :-))). Moc mě těší, že se Ti líbí.
Opět jsem moc ráda přijala Tvé pozvání, ke krásným obrázkům se vracím :-)
Jarmilo, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu :-))). Hadince mi učarovaly, stejně tak i další květena. Kanárské ostrovy jsou někdy nazývany ostrovy věčného jara. Díky klimatickým podmínkám a sopečnému podkladu tu rostou velmi zajímavé druhy rostlin - většinou endemity, které nerostou nikde jinde na světě, pokud nejsou pěstovány.
Nicolasi, děkuji za zastavení a Tip :-)))
Irenko, Liduško, Marti, Norsko 1, ivi, Marcelko a Maruško, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova i Tipy :-))).
Irenko, obrázky na černém podkladu byly inspirovány některými fotkami z knížky "Květena Kanárských ostrovů". Bylo to docela pracné "přebít" černou barvu akvarelem, musela jsem hodně vrstvit a kombinovat pastelkami.
Liduško, květinami Kanárských ostrovů jsem byla okouzlena na fotkách, podle nichž jsem malovala.
Marti, těší mě, že se Ti líbí.
Norsko 1, samozřejmě, že sopky tam jsou - Pico del Teide, Montaňas del Fuego na Lanzarote, jeden z kráterů na ostrově El Hierro, podmořská erupce u El Hierro a různé skalní útvary tvořené sopečnými horninami.
ivi, děkuji i za krásný komentář pod galerií, napsala jsem Ti tam poděkování.
Marcelko, těší mě, že krajina plná kamení v mém podání Tě zaujala a že Tě moje obrázky naladí do úsměvu :-))).
Maruško, namalovat podmořskou erupci byl pro mě velký oříšek - takový jedinečný přírodní jev nelze opomenout. Kombinovala jsem akvarel a nakonec dokreslila křídou, abych oživila vlny.
Vyzařuje z toho teplo. Představuji si horko až kolem 40 °C. Hodně se mně líbí hadince i jiné rostliny, podmořská erupce. Zaujalo mě pěstování vinné révy - obrázkem i tématicky.
Evženie Brambůrková
08. 06. 2021Je to velká krása. Podmořská erupce je úchvatná.
Marcela.K.
08. 06. 2021Jani, ty tvé obrázky jsou sice plné kamení, ale milé a půvabné. Člověk musí pochopit, že je miluješ. Je to zvláštní, ale vždy mě svými kresbami naladíš do úsměvu. Dík.
blacksabbath
08. 06. 2021Krásné....krásné....krásné.......báseň i obrazy!!!!!!!!!!!
Jsi opravdu kreativní, zaujal mne i obrázek na černém podkladu... chválím, Jani...
Irenko, děkuji za prohlédnutí obrázků a milou odezvu i Tip :-))). Namalovat podmořskou erupci byl docela oříšek. Dlouho jsem si nevěděla rady jak živě namalovat menší vodní vír a oheň těsně pod vodou, musela jsem barvy hodně ředit, a jinde naopak sytit, a nakonec jsem si pomohla bílou křídou.
dievča z lesa, děkuji za prohlédnutí obrázků a milá slova i Tip :-))). Kanárské suchomilné hadince mě zaujaly zejména svojí výškou (znám je z fotek a filmů). U nás roste hadinec obecný (Echium vulgare), který dorůstá do výšky až 1 m, můžeme se s ním setkat na suchých kamenitých stráních, na náspech železničních tratí, u silnic i cest. Vinice na ostrově Lanzarote vytvářejí zajímavý, až magický kolorit krajiny. Pobřežní skály fascinující i svoji výškou - Los Gygantes se tyčí do výšky 500 - 800 m.
suchomilný hadinec, magická vinica, skaly a pobrežia ... nádhera