Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proc?

24. 02. 2000
0
0
1775
Autor
lobb

Zrada kamarada vzdycky boli....

Koutkem úst se usmíváš Hadí jed to bolí Jak dlouho tě znám dlouho moc dlouho Čaj o páte a - ty Celý můj život leží ti u nohou - a já pláču Proč??
Merle
03. 03. 2000
Dát tip
ech... asi to k smíchu není, ale ... ech :-)))))

lobb
01. 03. 2000
Dát tip
To PHYLIE: Dik za to kafe :o)

Marsyas
01. 03. 2000
Dát tip
Promiňte ale vyhovuje vám tenhle způsob komunikace? Mě se to zdá takové trochu...přinejmenším....no....divné?

zámek
29. 02. 2000
Dát tip
... i o tomhle je Pismák ... vaše povídání je lepší než prolog, název a epilog dohromady ... a co se týče té básničky, o kterou tu vlastně teď ani nejde ... jak moc je pravdivá ?

lobb
29. 02. 2000
Dát tip
Zámek: to je věcí názoru. Podle mě hodně, podle Phylieho ne. Uvidíme u toho kafe (snad) :o)

Bibša
28. 02. 2000
Dát tip
Zrada kamaráda ... hm ... co říct ... neznám moc věcí,které bolí víc ... taky jsem přítele oplakala a hle, je zpátky ... jen už mu nevěřím ... neplač, nebyl to pravý přítel, když to takhle dokázal zkazit ... jo a nezapomeň, že v máločem dostanem druhou šanci, proto bychom ji aspoň tam, kde to není absolutně nemožné, měli dávat. A klidně i tu třetí, nejsme dokonalí, bezchybní, jsme jenom ... lidé!

Anonym
28. 02. 2000
Dát tip
Teď tu před vámi všemi stojím, a píšu svoji pravdu.. já jsem ten kamarád, co zradil.. ovšem co je zrada..

stokrát se mně můžeš ptát a já ti ještě jednou odpovím,
říkáš, že ti na mně záleží,
že snad mně chceš mít,
jen věřit ti už nedokážu, a proto tvé slzy nesuším.

když tě pak potkám, úsměv v tváři mé snad najdeš,
vždyť jako člověka já rád tě mám.
však nechtej víc, ne blízkost mou,
já věřit už ti nedokážu, proto tvé slzy nesuším.

tak se měj ..... phylie...

lobb
28. 02. 2000
Dát tip
Víš, phylie, jenom by mě zajímalo proč už mi věřit nedokážeš. Já jsem ti svůj názor napsal. Od tebe nevím vůbec nic.
Je vidět že jsi nic nepochopil.... Tahle věc a ani ten mail co jsem ti posilal nebyl o vztahu. Ten byl o kamaradstvi.
Nebyl o blizkosti fyzicke ale psychicke. A muzu rict ze to co mi provadis v posledni dobe je dost hrozne.
Jenomze reakci na tohle jsi se vyhnul.

castan
28. 02. 2000
Dát tip
To all: Asi jsem zase trošičku mimo dění a nevím vlastně o co jde, ale chtělo by to trochu velkorysosti, kterou dává Bibša, trochu reality, kterou zaburácel Phylie, trochu slušnosti, o kterou se snažím já, trochu vznešenosti, kterou znával Adarhaz a trochu respektu k ostatním a pokory, která tak chybí někdy Lobbovi.... Asi je to syrové a také možná surové....

Phylie
28. 02. 2000
Dát tip
O kamarádství? Dokud jsem nic neříkal o tom, jak bolí tvé názory na mně, když mně neznáš a přesto je všem říkáš stále dokola, a neptáš se co cítím já...
Naše kamarádství je (či bylo??) už jiné ve frekvenci a prožitkách... tvá báseň mi víc nenapoví, tvůj mail rovněž neříkal to cos chtěl slyšet... co dál teď bude, nevnímám..

lobb
28. 02. 2000
Dát tip
Víš, a tady je možná ta chyba. Naše komunikace v tomhle byla jednostranná. O těhle věcech jsem mluvil vždycky jenom já....
Kdy si najdeš čas na kafe???

Phylie
28. 02. 2000
Dát tip
Ano, uznávám, že tohle je to místo s chybou. Ano, nikdy jsem o tom nemluvil s tebou. Jenže ty sám musí přece poznat, co je a není v pohodě... já osobně si to střádám delší dobu, abych to pak najednou shrnul a použil. To se stalo teď, poprvé za tu krátkou dobu co se známe.. (napadlo tě nekdy, že to jsou jen 4 měsíce a 9 dnů, kdy jsme se poprvé potkali?)

lobb
28. 02. 2000
Dát tip
No, je to dost kratka doba, ale asi nam to oboum pripada mnohem delsi, co??
Tak co s tim kafem??

Phylie
28. 02. 2000
Dát tip
Co se tyce delky te doby, to je otázka... nevím, jestli jsem tě i díky ostatním poznal dost, myslím si, že víc než ty mně. Proto je pro mně těžké nějak reagovat na to, když o mně mluvíš, ale nedělá mi problémy reagovat přímo na tebe.
A co s tou kávou? Nevím, dneska bych to kvůli mé dobré náladě raději neriskoval... zítra bych tu neměl být, takže možná ve středu odpoledne? Ale telefon znáš...

lobb
28. 02. 2000
Dát tip
Proč ne dneska, dobrou náladu mám taky, a kazit si ji snad nebudeme???

Phylie
28. 02. 2000
Dát tip
Byl bych asi špatným rádcem při tvém hledání... necháme to na jindy.. ok?

lobb
28. 02. 2000
Dát tip
OK.

castan
28. 02. 2000
Dát tip
No tedy pánové, člověk jen žasne, když vidí jak si pěkně vrkáte... Ovšem, pravda je, že byste si měli konečně popovídat na to téma, které opravdu Lobba zajímá.....

Merle
25. 02. 2000
Dát tip
JO (s Laďou)

castan
24. 02. 2000
Dát tip
Tak sis to také zažil?

Laďa
24. 02. 2000
Dát tip
Nesnášim zrádce.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru