Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seRybář
Autor
netWoor
Dnes jsem šel na ryby, neměl jsem cigára.
Vzal jsem je synovi, chlap se s tím nepárá.
Kouřím si, náhle to u splávku zapleská.
Na háčku krokodýl, lachtan, pak lochneska.
15 názorů
Před čtrnácti dny jsem si chtěla zaplavat v neznámým rybníčku v západních Čechách - jsem ostražitá, když nevím, co tam můžu čekat a tak se ptám jediný tampřítomný trojice: Dá se tam plavat? Není tam moc ryb? Nejsou tam hadi? Tatínek na to nic, zato jeden ze špuntů, cachtajících se u břehu: Kdepak, nebojte se! Jsou tam jenom delfíni!
Doufám, žes ty nafukovací věci vytáh bez jejich majitelů :)
Tip a.
Evženie Brambůrková
19. 07. 2021To bych taky chtěla. Něco tak pěkného vidět místo těch močních děsů.
podle vůně poznám trávu.....pak vidiny máš po cigáru....:-)))).......*/**********
Rybáři drogy neberou! Obvykle se ale rádi chlubí, tenhle ten mimořádně! :-)
To mně zas se jednou ptal syn: tati, neviděls někde takový lentilky, na krabičce bylo napsáno LSD.
A já na to: vykašli se na nějaký blbý lentilky, viděls toho draka, co máme v kuchyni?!
Tatínkovi klesla brada
(vlastně jeho obě brady),
na Sparty to nevypadá,
rybaření má dnes grády.
gabi tá istá
19. 07. 2021čože to syn fajčí? :)
velká voda spláchla kolotoč? :o)