Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte se- CXV - , - CXVI -
Autor
per_zay
- CXV -
-
kostelík nad vsí
zvonička, stádo ovcí
zní každý po svém
-
- CXVI -
-
ruce zvoníků
mění se staletími
tón zůstává
-
12 názorů
Ď všem ... za komentáře ...
M73: jo, fotka okamžiku - fajn ... ale snad ne pokaždé :) ... asi se k tomu časem vrátím (snad dřív, než za staletí) ..
ps. líbí se mi obě :)
Haiku jako fotka okamžiku, v tom duchu je ve dvojce na haiku neskutečně dlouhý časový záběr. Ale text má moc pěkný přesah a pohrává si v mé mysli už hezkou chvíli.
Jednička, plně souzním s komentářem Pavla
Karpatský knihomoľ
20. 08. 2021vydarené
Osobně se mi velmi líbí první text - troje zvony, tři různé zvuky, představuju si to celkem živě. Jen mě tam drobně zarazilo slovo každý v posledním verši - chápu, že je tam proto, aby spojilo ty tři obrazy dohromady, ovšem to jde pouze v případě, že odkazuje na (každý) zvon. A to není úplně snadné odhalit, ale pokud se to podaří, text se projasní a snad ještě prohloubí... Pěkné.
První je skvělý! Slyším tolik zvuků kolik zvonů. I každý zvon ovce zní jinak. Dokázal bych přenést význam i tak, že to je o významu diversity, různosti.
Druhé je příliš popisné a hodnotící.
Evženie Brambůrková
17. 08. 2021Krásné.
blacksabbath
17. 08. 2021zavedlo mě to tam...daleko v čase.....k babičce a dědečkovi....krásné!!!