Československá literární komunita
Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.
Přidejte seNáš čierny
Autor
gabi tá istá
„ Bože mama, ty si super! Dúfam, že budeš žiť aspoň sto rokov, aby som ti to stihla oplatiť. Ďakujeme!“ reaguje najstaršia na moju pomoc.
„Nestraš! Chcem v osemdesiatke prísť zo záhradky, sadnúť si ku stolu a pri klobáske odpadnúť. Ako tato. Dajte ma na policu vedľa jeho urny,“ odpisujem.
„A nemôžeme si ťa v urničke požičiavať po domácnostiach ako v rodine K.? Či chceš mať kľud?“
„No určite! Stratili by ste ma! Pri tatovi je istotka.“
„Si to predstavujem, ako sa s babami hádame: Zoberiem si mamu na Vianoce. Ja ju nemám, ty si ju mala naposledy!" Kopec smajlíkov.
11 názorů
moje deti sa samé ponúkli, že ma rozsypú v levanduľovom poli, keď mám tak rada levanduľu...sú to muži, určite by ma domov neťahali, ešte by som im do všetkého kecala...:)
To půjde těžko, když už mu patří skoro všechny české tovární komíny... ale pokusím se ;-)
blacksabbath
15. 09. 2021Jsem black....tak to asi budou ty saze:-))))....ale Babiše do toho netahej!
blacksabbath... to je hádanka? Hádanky miluju!
Moment, už to mám! Jsi saze! Saze černé jako bota, z komína chemičky pana Babiše, uhodl jsem?! ;-)
Saze přece létají s větrem, kam je (větry, ne saze) napadne. ;-)
Gabiko..když si tě budou půjčovat.... můžeš na všechno pořád dohlížet a pomáhat:-))))
Maruško, přesýpací hodiny to je bomba:-))))
ale já poletím s větrem.....snesu se, kde mi bude libo
Kočkodan - záleží na tom, kdo jsi. Pokud je tvoje kůže černá, jako bezměsíčná noc nad bayou u New Orleans, můžeš říct svému podobně černému bratru bez obav: "Yo, wassup, niggah?!" Nicméně pokud máš kůži nějakého světlejšího odstínu, byla by to smrtelná urážka, na kterou se odpovídá krokodýlizací v místních bahniskách. Je třeba také pamatovat, že je to kraj, kde zdomácnělo svérázné náboženství zvané voudoun. Jinak, měl jsem kdysi kamaráda z Pobřeží Slonoviny, byl to celkem zajímavý člověk a naprosto excelentní muzikant.
Popelkou humor ve vaší rodině není. Ani ten čern… chci říct afroamer… ne, s tmavou pletí… hergot, jak je to korektně?!...
Já mám slíbené přesýpací hodiny. Prý abych nezlenivěla :-)))